DJRaffi (oregistrerad) Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 (redigerat) C-Rouge - Groong (Radio Mix) * LÅTNAMN: Groong (Radio Mix) * ARTIST/GRUPP: C-Rouge * GENRE: Trance & Armenisk melodramatisk musik (som han kallar det) * LÅTLÄNGD: 4min 16sek * KOMPOSITÖR: C-Rouge * PRODUCENT: C-Rouge * EV. MEDVERKANDE: N/A * INSPELNINGSÅR: 2006 * FORMAT: mp3 192kbps * STORLEK: 5.87 megabyte * STATUS: Klar * LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag C-Rouge - Groong (Chillout Mix) * LÅTNAMN: Groong (Chillout Mix) * ARTIST/GRUPP: C-Rouge * GENRE: Ambient? & Armenisk melodramatisk musik (som han kallar det) * LÅTLÄNGD: 4min 39sek * KOMPOSITÖR: C-Rouge * PRODUCENT: C-Rouge * EV. MEDVERKANDE: N/A * INSPELNINGSÅR: 2006 * FORMAT: mp3 192kbps * STORLEK: 6.39 megabyte * STATUS: Klar * LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Detta har en väldigt bra kompis till mig gjort. Han bor i Libanon och har armeniskt ursprung och han undrade vad vi här uppe i Sverige skulle tycka om låtarna. www.crouge.com MVH /Raffi Redigerat 8 oktober 2006 av DJRaffi
Jejje Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 Tycker det låter bra, men skulle vilja ha mer armeniska inslag!
DJRaffi (oregistrerad) Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 (redigerat) Mm.. Det som är mer eller mindre armeniskt med låten är bara den armeniska flöjten Duduk som hörs. Redigerat 8 oktober 2006 av DJRaffi
DJRaffi (oregistrerad) Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 La till hans Chillout mix också... lika bra det.
DJRaffi (oregistrerad) Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 låter jättefint men lite torr ljudbild... Pratade med C-Rouge idag han sa att han har gjort om den lite ändrat på den lite så när jag får den så kommer jag göra en repost!. Hehe han har ändrat ett par gånger nu men det är sista gången han ska skicka iväg den till ett skivbolag i USA som ska trycka ett par hundra exemplar av hans skiva.
Cleff (oregistrerad) Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 Är det en gatad pad i bakgrunden? Det låter jävligt nice iaf! 🙂 Svänger som fan i rytm...bra uppbyggnad också, synd att den är instrumental bara...
DJRaffi (oregistrerad) Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 Är det en gatad pad i bakgrunden? Det låter jävligt nice iaf! 🙂Svänger som fan i rytm...bra uppbyggnad också, synd att den är instrumental bara... Menar du radio mixen eller chillout?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.