herwhisper Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 Fyll i med allehanda djävulska saker Om det nu går så långt så belönas inlägg 666 med en bulle 😎
Christofer Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 Tack för att du har skapat en tråd till min ära. 😎
herwhisper Postat 6 oktober 2006 Trådstartare Postat 6 oktober 2006 Nej dom har jag aldrig hört talas om tyvärr. Är dom bra eller?
oknytt Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 kan man önska nån brinna upp i hel...t här också 🙁 isåfall så önskar jag en viss person göra det
herwhisper Postat 6 oktober 2006 Trådstartare Postat 6 oktober 2006 kan man önska nån brinna upp i hel...t här också 🙁 isåfall så önskar jag en viss person göra det Klart man kan!!! Må han brinna!!! Moahahahaha!
Christofer Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 Nej dom har jag aldrig hört talas om tyvärr.Är dom bra eller? Jag tycker de. Deras sida.
Christofer Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 kan man önska nån brinna upp i hel...t här också 🙁 isåfall så önskar jag en viss person göra det Klart man kan!!! Må han brinna!!! Moahahahaha! Jag kan fixa tändvätska och en tändare. 🙂
Christofer Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 Nej dom har jag aldrig hört talas om tyvärr.Är dom bra eller? Jag tycker de. Deras sida. Låtarna 2 8 och 9 tycker jag är bäst 🙁
herwhisper Postat 6 oktober 2006 Trådstartare Postat 6 oktober 2006 Lyssnade på dom , var la inte riktigt min kopp. Trisst med programerade trummor.
herwhisper Postat 6 oktober 2006 Trådstartare Postat 6 oktober 2006 nu har han blivit lite rundare. Men ärret sitter i....
herwhisper Postat 6 oktober 2006 Trådstartare Postat 6 oktober 2006 Ja hej, mitt namn är Glen Benton och jag skulle ansöka om ett lån.... Hehe, mycket smartare än så går nog inte att bli. Bränna in ett upp och nervänt kors mitt i pannan.
Micke H Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 Jag vill dedikera detta inlägg till några personer som borde vara viktiga i mitt liv, men som tvärtom gör det till ett helvete! Må ni brinna för all evighet!!!! 😠😠
oknytt Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 kan man önska nån brinna upp i hel...t här också 😠 isåfall så önskar jag en viss person göra det Klart man kan!!! Må han brinna!!! Moahahahaha! Jaaa va braa
tordA Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 Djävulens tråd 😠 DET va fan ! bara inte tråden går åt helvete... dit ska man åka, som satan... 😠
Dark Of Light Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 (redigerat) kan man önska nån brinna upp i hel...t här också 😠 isåfall så önskar jag en viss person göra det Klart man kan!!! Må han brinna!!! Moahahahaha! Jaaa va braa 😠 Nåväl... Trevligt här inne annars. Lite väl ljusa färger bara... Redigerat 6 oktober 2006 av Dark Of Light
oknytt Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 kan man önska nån brinna upp i hel...t här också 😕 isåfall så önskar jag en viss person göra det Klart man kan!!! Må han brinna!!! Moahahahaha! Jag kan fixa tändvätska och en tändare. 😎 taaaack
herwhisper Postat 6 oktober 2006 Trådstartare Postat 6 oktober 2006 Hehe. Här är en fin liten video från LA. Gillar särskilt rösten i slutet....Hehehe
herwhisper Postat 6 oktober 2006 Trådstartare Postat 6 oktober 2006 En stämningsfull video från Deicide.
Christofer Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 (redigerat) Vote Glen Benton for God 😕😎😄 Den här är grymt mycke bättre än Homepage for Satan 🙂 Redigerat 6 oktober 2006 av Christofer
Pico Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 Vote Glen Benton for God 😕😎😄 Jag antar att det där är någon form av diss? 🙂
Christofer Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 Vote Glen Benton for God 😎 😄 🙂 Jag antar att det där är någon form av diss? 😄 Diss? 😕
Christofer Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 Ondskan i sin renaste form. Knappast!! 😱 De här är ondskan i sin renaste form. Ett ord: HORROR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pico Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 Vote Glen Benton for God 😕 😠 Jag antar att det där är någon form av diss? 😛 Diss? 😱 Ja, ett sätt att hacka på honom. Att vilja rösta fram honom till Gud i en tråd startad i djävulens ära låter som en diss för mig.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.