dj erlendl Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 * LÅTNAMN: Attack Attack * ARTIST/GRUPP: Elektronicum * GENRE: Electro house * LÅTLÄNGD: 8min 16sek * KOMPOSITÖR: meg selv... 😛 * PRODUCENT: meg åsså 😛 * EV. MEDVERKANDE: verdensveven * INSPELNINGSÅR: 2006 * FORMAT: mp3 160kbps * STORLEK: 9.47 megabyte * STATUS: Under konstruksjon * LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Kommentarer på alt er jeg meget glad for... erlend
audible Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 Jag gillar inte trummorna.. Skulle vilja ha en mkt hårdare kick till att börja med. Annars var det coolt!
dj erlendl Postat 6 oktober 2006 Trådstartare Postat 6 oktober 2006 hei, takk for tilbakemeldingen. Jeg er helt enig - kick'en var kjipe greier. Har bytta ut å skrudd litt... Fått litt hardere edge... erlend
Henkera Postat 6 november 2006 Postat 6 november 2006 Inget fel på baskicken tycker jag, den känns originel.. men mixen av ljuden har mer o hämta. Sen fyll ut... det låter lite fattigt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.