Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Måste säga att jag liksom alla de flesta andra här INTE diggar Basshunter. Ditt Asshunter projekt får mig verkligen att skratta, utan att ens ha lyssnat på dina covers/parodier. Jag orkar bara inte. Jag får eksem av genren.

Men som idé är det underbart tycker jag. Du ger verkligen inte upp i dina projekt och det är hedervärt. Jag minns ditt dansbandsprojekt, hehe.

Asshunterprojektet är verkligen det ultimata sättet att terrorisera en orginalartist man inte gillar. 😕

Postat

mm.. så försök snälla ni att förstå att jag inte är intresserad av att få fans som är 10 - 14 år ... så en gång för alla .

Jag är inte ett dugg svartsjuk... MÖJLIGTVIS på hans $$$ han får in =)

/Perrra

Postat
dsc00146xh6.jpg
Perrra, känner du till/känner André eller? 😛

Eller har du typ bara hittat bilden med Google?

Postat

Var på en fest i somras där en tjej frågade om det var sant att Basshunter kommer från Skara 😆

Postat

haha.. jag jobbar som bartender på kvällarna här i skara.. Hjälper en polare som har 2 uteställen här.. bara för att träffa lite folk osv ..

jag har en kvällens grogg som heter "Asshunters LOL"

Asshunters-LOL.jpg

määääkta poppis =)

Postat

Var på Olins (Ohlins?) i lördags. Var det där drinken fanns?

Jag var så onykter redan när jag kom in så jag lät bli att dricka något alls på själva krogen.. så jag kikade inte på drinkarna öht 😱.

Postat
Var på Olins (Ohlins?) i lördags. Var det där drinken fanns?

Jag var så onykter redan när jag kom in så jag lät bli att dricka något alls på själva krogen.. så jag kikade inte på drinkarna öht 😕.

mittemot olins ;D

Viktors i helgen hehe

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.