Kenta K Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 "...alla svennebananer gillar skiten..." Ehh? lol 🥰
Linkowich Postat 11 oktober 2006 Postat 11 oktober 2006 Marcus/Trancer/Perrra/Asshunter sjunger "Jag är Basshunter". Jag är förvirrad.
Eliasson Postat 11 oktober 2006 Postat 11 oktober 2006 Måste säga att jag liksom alla de flesta andra här INTE diggar Basshunter. Ditt Asshunter projekt får mig verkligen att skratta, utan att ens ha lyssnat på dina covers/parodier. Jag orkar bara inte. Jag får eksem av genren. Men som idé är det underbart tycker jag. Du ger verkligen inte upp i dina projekt och det är hedervärt. Jag minns ditt dansbandsprojekt, hehe. Asshunterprojektet är verkligen det ultimata sättet att terrorisera en orginalartist man inte gillar. 😕
KostasB Postat 11 oktober 2006 Postat 11 oktober 2006 (redigerat) Haha jag älskar din låtar Elr ja, de flesta 😆 Redigerat 11 oktober 2006 av KostasB
Elfgren Postat 11 oktober 2006 Postat 11 oktober 2006 (redigerat) Redigerat 26 december 2006 av Elfgren
trancer Postat 12 oktober 2006 Trådstartare Postat 12 oktober 2006 mm.. så försök snälla ni att förstå att jag inte är intresserad av att få fans som är 10 - 14 år ... så en gång för alla . Jag är inte ett dugg svartsjuk... MÖJLIGTVIS på hans $$$ han får in =) /Perrra
Linus Postat 12 oktober 2006 Postat 12 oktober 2006 Perrra, känner du till/känner André eller? 😛 Eller har du typ bara hittat bilden med Google?
aburman Postat 13 oktober 2006 Postat 13 oktober 2006 Haha, denna va ju klockren. Bra sound och skön text!
trancer Postat 13 oktober 2006 Trådstartare Postat 13 oktober 2006 Perrra, känner du till/känner André eller? Eller har du typ bara hittat bilden med Google? klart jag känner andre =)
D Vibe Postat 13 oktober 2006 Postat 13 oktober 2006 Var på en fest i somras där en tjej frågade om det var sant att Basshunter kommer från Skara 😆
trancer Postat 15 oktober 2006 Trådstartare Postat 15 oktober 2006 haha.. jag jobbar som bartender på kvällarna här i skara.. Hjälper en polare som har 2 uteställen här.. bara för att träffa lite folk osv .. jag har en kvällens grogg som heter "Asshunters LOL" määääkta poppis =)
D Vibe Postat 17 oktober 2006 Postat 17 oktober 2006 Var på Olins (Ohlins?) i lördags. Var det där drinken fanns? Jag var så onykter redan när jag kom in så jag lät bli att dricka något alls på själva krogen.. så jag kikade inte på drinkarna öht 😱.
trancer Postat 17 oktober 2006 Trådstartare Postat 17 oktober 2006 Var på Olins (Ohlins?) i lördags. Var det där drinken fanns? Jag var så onykter redan när jag kom in så jag lät bli att dricka något alls på själva krogen.. så jag kikade inte på drinkarna öht 😕. mittemot olins ;D Viktors i helgen hehe
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.