mwnn (oregistrerad) Postat 5 oktober 2006 Dela Postat 5 oktober 2006 (redigerat) Har ett problem när jag ska spela in. Kör Cubase SX3 och när jag väljer monitoring på den kanal jag ska spela in på så får jag bara ljud i ena kanalen när jag spelar in en mono fil. Ex.v när man spelar in ett sång spår. Väljer jag at spela in ett stereo spår så får jag medhörningen i mitten. Någon som har nått bra förslag på hur man alltid får medhörningen i mitten? Redigerat 5 oktober 2006 av mwnn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jon Rinneby Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 Se till att du har input på mono och output på stereo, (F4 i cubase om ja inte minns fell) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 tråkigt svar, men manualen är ett väldigt bra forum för denna typ av frågor!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.