Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Jag, tillsammans med mitt band, har snackat om att trycka T-shirts i samband med vår kommande EP-release (29:e november). Personligen tycker jag det är skitsvårt att söka upp tryckerier som verkar seriösa via Google och liknande. I gula sidorna finns oftast ingen hemsida relayterade till tryckeriet man vill kolla in.

Hur som helst. Min fråga är altså om någon vet något bra tryckeri som kan trycka en logga på en enkel enfärgad t-shirt. (Vi hade tänkt oss att trycka ungefär 100 stycken).

Tack så hemskt mycker!

/Johan

http://www.viennaheat.se

Annons
Postat (redigerat)

Kan rekomendera polyshop.se.

Har använt dom själv. Fast det är mer som din egen webshop där folk kan beställa tröjor. Fast det är ju inget som hindrar dig från att beställa 100 tröjor själv från din egen butik.

Redigerat av Clayman
Postat (redigerat)

Peer99 har jag köpt ett par tröjjor ifrån.. jävlgit bra tryck, inget bluefox/razamataz trams som lossnar efter en tvätt!! utan ordentligt plastbaserat tryck som håller i ur o skur.. dessutom väldigt många olika sorters tröjjor finns att välja mellan!!!!!

go for it!!!!

edit: man kan göra egna tryck o sånt där me!!

Redigerat av IDF
Postat

Swedishmerch! På ett annat forum fixade grundaren t-shirtar från Swedishmerch med forumets namn och logga. Bra kvalitet och ganska billigt (150 eller nåttt tror jag att vi "kunder" betalade).

Postat

http://www.ingvarulf.se/

Jag sökte jobb där, men valde att jobba bland tjänstemän istället för bland arbetarna 😎, och jag vill minnas att de kunde trycka även på t-shirtar. De är, vad jag har förstått, jämförelsevis billiga när man trycker små volymer.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.