Linus Postat 5 oktober 2006 Dela Postat 5 oktober 2006 (redigerat) Rhythm Sticks, för alla som vill spela trummor utan trummor. Trumpinnarnas druvor lyser när du slår slagen, och den lilla högtalaren i andra änden ljuder som en kagge, virvel eller cymbal. Priset? 199:- hos Teknikmagasinet. Mer information hos Teknikmagasinet eller iwantoneofthose.com Spana in filmen också, så inser du att produkten är det bästa sedan skivat bröd. Redigerat 5 oktober 2006 av Linus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 5 oktober 2006 Dela Postat 5 oktober 2006 äkta luftrummor! sånna vill jag ha! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pirateKING Postat 5 oktober 2006 Dela Postat 5 oktober 2006 Spana in filmen också, så inser du att produkten är det bästa sedan skivat bröd. Haha oj vad jag skrattade när jag tänkte på kommentaren "bästa som hänt sendan skivat bröd", och sen satte på filmen. 😎 Klockrent! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 5 oktober 2006 Dela Postat 5 oktober 2006 OMG 😳 Vill ha!! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rajraj Postat 5 oktober 2006 Dela Postat 5 oktober 2006 dem finns på teknikmagasinet också http://teknikmagasinet.se/ och sök på trummis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 5 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 5 oktober 2006 Hahaha, det hade du rätt i 😳 Jag uppdaterar det första inlägget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moke Postat 5 oktober 2006 Dela Postat 5 oktober 2006 Va i ........ 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rainydays Postat 5 oktober 2006 Dela Postat 5 oktober 2006 "Melody noise to beat along to" där vann de mig som kund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
allansson Postat 5 oktober 2006 Dela Postat 5 oktober 2006 Hade ett par liknande när jag var liten... fast de hade bara virvelljud! Jag brukade springa runt med dem nonstop och slå i luften. Det hela slutade med att mina föräldrar gömde dem från mig, och jag förstår dem nog! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 5 oktober 2006 Dela Postat 5 oktober 2006 Haha! Så underbart onödig pryl 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 5 oktober 2006 Dela Postat 5 oktober 2006 Spana in filmen också, så inser du att produkten är det bästa sedan skivat bröd. Haha oj vad jag skrattade när jag tänkte på kommentaren "bästa som hänt sendan skivat bröd", och sen satte på filmen. 😄 Klockrent! Samma här 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 5 oktober 2006 Dela Postat 5 oktober 2006 (redigerat) Ouj...vänta bara till den "triggbara" versionen kommer...innehållande toms, rides, splash etc etc 😛 Redigerat 5 oktober 2006 av slaptap Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 6 oktober 2006 Dela Postat 6 oktober 2006 Ouj...vänta bara till den "triggbara" versionen kommer...innehållande toms, rides, splash etc etc 😎 ... och med trådlös usb för triggning av trumprogram i datorn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 6 oktober 2006 Dela Postat 6 oktober 2006 Jag har fått drummersdigest att testa ett par 🙂 Så om dte inte redan finns en recension så tror jag att dte kommer 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 6 oktober 2006 Dela Postat 6 oktober 2006 Låg inget där... Ska höra med Jakob igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Larsson Postat 6 oktober 2006 Dela Postat 6 oktober 2006 Hade ett par liknande när jag var liten... fast de hade bara virvelljud!Jag brukade springa runt med dem nonstop och slå i luften. Det hela slutade med att mina föräldrar gömde dem från mig, och jag förstår dem nog! 😛 haha..tack för tipset.. nu vet jag vad jag ska ge andras barn i present!! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 6 oktober 2006 Dela Postat 6 oktober 2006 Det är såna här man skall ha på den där festen ni vet. Den där man bjuder på en bål, som bara smakar frukt och socker (eftersom man hällt i 20 kg socker) men som egentligen är 80% strårom. Deltagarna är mestadels musiker. Fram med trumpinnarna och ... låt kaoset bryta ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Who the fuck is billy Jo? Postat 8 oktober 2006 Dela Postat 8 oktober 2006 Hon ser rolig ut 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 8 oktober 2006 Dela Postat 8 oktober 2006 Det är såna här man skall ha på den där festen ni vet. Den där man bjuder på en bål, som bara smakar frukt och socker (eftersom man hällt i 20 kg socker) men som egentligen är 80% strårom. Deltagarna är mestadels musiker. Fram med trumpinnarna och ... låt kaoset bryta ut. Haha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 9 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 9 oktober 2006 nu vet jag vad jag ska ge andras barn i present!! Jag med! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 Är det bara jag som vill ha seriöst...får en känsla att en ironisk ton råder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 12 oktober 2006 Dela Postat 12 oktober 2006 Jag är med i en utlottning av ett par på ett annat forum nu... Hoppas jag vinner! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.