Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

JAG

Erfarenhetsnivå: Jag är en fena på Cubase. 😎 Arbetar relativt fort och ser lösningar i alla problem (fast vissa kan ta ett par timmar innan de knäcks). 😱

Utrustning: Liten hemmastudio med en elgitarr, akustisk gitarr, digitalpiano, kondensatormic..

Har tillgång till den bästa studion i stan! (har vi nån till studio i stan?) 😉

Där kommer mest troligt sången spelas in (om du/ni bor här i stan).

Proffs/Blåbär: Läser en KY-utbildning i låtskriveri hos Musikmakarna i Övik.

Valde att plugga på distans för att jag har allt som behövs här hemma.. utom sångare. 🙁

Har skrivit musik i 8 år, det sista året har gått fort i utvecklandet. Tidigare låtar var inte i närheten så bra som de jag gör nu. 😱

Jag har läst musikteori i gymnasiet och tog studenten med alldeles för mycket vetande. Kort sagt: vill du förklara något så förstår jag! 😱

Ambitionsnivå: Jag ser gärna att ett projekt/samarbete som inleds försöker göras färdigt relativt kvickt. Jag har för mycket i görningen för att lägga saker på hyllan. 😛

Ålder: 21.

Musikstil: "Mainstream" framför allt, men det är varierande! Har gjort låtar i bl.a. följande genrer:

* Schlager

* Pop/Rock

* Highschoolmetal

* Eurodance m.m.

[email: torkel.bylund@gmail.com]

[msn: wantedmusicman@hotmail.com]

[hör av er om ni vill höra mina låtar]

DU

Erfarenhetsnivå: Du skall vara kapabel till att sjunga.

Utrustning: Stadig mikrofon och bra inspelningsställe (vill inte ha med för mycket oönskat reverb i den rena inspelningen).

Proffs/Blåbär: Du skall vara kapabel till att sjunga.

Ambitionsnivå: Eftersom jag oftast "bara" kräver sångpålägg tycker jag inte det ska kunna ta flera veckor..! Mitt eget arbete tar knappt så lång tid! 😉

Ålder: Age is nothing but a number. 🙂

Annons
Postat

Inte för att jag kan lägga sång åt dig. Men jag måste bara säga att det var grymmt skrivit. Precis såhär borde alla samarbetstrådar se ut!

• 3 veckor senare...
Postat

skulle kunna pröva

sitter upp krupen i en lite studio på vissan så inspelning no problemos

min röst kan höras på www.vassmusic .com..

epost tonytopp@spray .se

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.