Fidden Postat 4 oktober 2006 Postat 4 oktober 2006 Tänkte säga hejdå till den här forumdelen nu. Fastnar för ofta med att läsa en massa smileys, nya trådar om ingenting och andra tokigheter. Nu har jag bestämt mig för att växa upp, raka mig, aldrig mer ha skojigt åt roliga videoklipp eller snuskiga editeringar och, ja, pyssla med nyttigheter istället. Jag ska börja odla gurkor... Eller om det var musik... eller om det var något helt annat. Kanske nytt skägg. Ciao!
Dingbats Postat 4 oktober 2006 Postat 4 oktober 2006 Ha! Det är bara som du tror! Om en vecka är du här igen, du är fast, du kommer aldrig kunna slita dig härifrån!
oknytt Postat 4 oktober 2006 Postat 4 oktober 2006 Ha! Det är bara som du tror! Om en vecka är du här igen, du är fast, du kommer aldrig kunna slita dig härifrån!
floaty Postat 4 oktober 2006 Postat 4 oktober 2006 Stay Strong, och akta dig för guds skull för de där gröna stjärnorna.
musik (oregistrerad) Postat 4 oktober 2006 Postat 4 oktober 2006 Är det DENNA off topic-tråd, du menar?? 🙂
oknytt Postat 4 oktober 2006 Postat 4 oktober 2006 Tänkte säga hejdå till den här forumdelen nu. Fastnar för ofta med att läsa en massa smileys, nya trådar om ingenting och andra tokigheter. Nu har jag bestämt mig för att växa upp, raka mig, aldrig mer ha skojigt åt roliga videoklipp eller snuskiga editeringar och, ja, pyssla med nyttigheter istället. Jag ska börja odla gurkor... Eller om det var musik... eller om det var något helt annat. Kanske nytt skägg. Ciao! Får jag köpa gurkor av dig sen, BILLIGT
Dark Of Light Postat 4 oktober 2006 Postat 4 oktober 2006 Tänkte säga hejdå till spriten nu. Fastnar för ofta med att dricka en massa öl, nya kvinns som kan ingenting och andra tokigheter. Nu har jag bestämt mig för att växa upp, raka mig, aldrig mer ha skojigt åt roliga fyllon eller snuskiga fjortisar och, ja, pyssla med nyttigheter istället. Jag ska börja odla skägg... Eller om det var gräs... eller om det var något helt annat. Kanske en ny kvinna . Ciao! 🙂
Overkill Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 Tänkte säga hejdå till hororna nu. Fastnar för ofta med att dricka en massa fittsaft, nya kvinns som smakar som ingenting och andra tokigheter. Nu har jag bestämt mig för att växa upp, raka mig, aldrig mer ha skojigt åt roliga fyllon eller snuskiga fjortisar och, ja, pyssla med nyttigheter istället. Jag ska börja odla pubishår... Eller om det var gräs... eller om det var något helt annat. Kanske en ny kvinna. Ciao! 😎 😳
Micke H Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 Är det DENNA off topic-tråd, du menar?? 😳 Precis min tanke... 😎
mornel Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 Är det DENNA off topic-tråd, du menar?? 😳 Precis min tanke... 😎 Då hade den den ju hetat "'Nu slutar jag med offtopic'-tråden"-tråden.
Micke H Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 Är det DENNA off topic-tråd, du menar?? 😳 Precis min tanke... 😎 Då hade den den ju hetat "'Nu slutar jag med offtopic'-tråden"-tråden. Inte nödvändigtvis. Måste man i varje tråds titel specifiera att det är just en tråd? Eller tror folk att det är rep, eller ett snöre annars? Eller kanske ett kafferep, eller ett bandrep? 😄
Micke H Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 Citationstecknen gör det hela komplicerat, Lynxo! Förvisso. 😎
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.