herwhisper Postat 4 oktober 2006 Dela Postat 4 oktober 2006 (redigerat) Som sagt, jag hittade en Tascam TM-D4000 digitalmixer. Är det någon här som har någon erfarenhet av denna mixer? Är den kompatibel med Cubase SX? Redigerat 4 oktober 2006 av herwhisper Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 4 oktober 2006 Dela Postat 4 oktober 2006 google1 google 2 😕 hittade lite granna..!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
herwhisper Postat 5 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 5 oktober 2006 google1google 2 🥰 hittade lite granna..!! Tackar så mycket 🙂 Men jag kan inte läsa någonstans om den är kompatibel med SX? Någon som vet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 5 oktober 2006 Dela Postat 5 oktober 2006 hehe kollade inte så överdrivet nogrant.. 🥰 men kan du inte pröva helt enkelt?? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
herwhisper Postat 5 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 5 oktober 2006 Nu har jag ju inte köpt den än, och han som säljer den bor på andra sidan av vårat avlånga land. Och jag mailade honom och frågade men han visste inte, han hade inte använt den ihop med någon dator. (om jag fattade det hela rätt). Men det vore ju konstigt om det inte funkade, det är ju trotts allt en digital mixer. Dom är ju ändå till för det... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 5 oktober 2006 Dela Postat 5 oktober 2006 Nu har jag ju inte köpt den än, och han som säljer den bor på andra sidan av vårat avlånga land.Och jag mailade honom och frågade men han visste inte, han hade inte använt den ihop med någon dator. (om jag fattade det hela rätt). Men det vore ju konstigt om det inte funkade, det är ju trotts allt en digital mixer. Dom är ju ändå till för det... precis!!! skummisar finns det ju överallt 🙂 annars kan du ju altid pruta ner den en slant o sen sälja vidare den dyrare, så att du tjänar på det.. 😄 o sen köpa ngt annat skoj.. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 5 oktober 2006 Dela Postat 5 oktober 2006 Nu har jag ju inte köpt den än, och han som säljer den bor på andra sidan av vårat avlånga land.Och jag mailade honom och frågade men han visste inte, han hade inte använt den ihop med någon dator. (om jag fattade det hela rätt). Men det vore ju konstigt om det inte funkade, det är ju trotts allt en digital mixer. Dom är ju ändå till för det... precis!!! skummisar finns det ju överallt 🙂 annars kan du ju altid pruta ner den en slant o sen sälja vidare den dyrare, så att du tjänar på det.. 😄 o sen köpa ngt annat skoj.. 😛 Du är alltid full med roliga idéer, IDF! 😳😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 5 oktober 2006 Dela Postat 5 oktober 2006 Nu har jag ju inte köpt den än, och han som säljer den bor på andra sidan av vårat avlånga land.Och jag mailade honom och frågade men han visste inte, han hade inte använt den ihop med någon dator. (om jag fattade det hela rätt). Men det vore ju konstigt om det inte funkade, det är ju trotts allt en digital mixer. Dom är ju ändå till för det... precis!!! skummisar finns det ju överallt 😛 annars kan du ju altid pruta ner den en slant o sen sälja vidare den dyrare, så att du tjänar på det.. 😄 o sen köpa ngt annat skoj.. 😛 Du är alltid full med roliga idéer, IDF! 😲😲 😆😆😆 vad bra att ngn tycker det.. 😄 köpte just en adatbrygga för 270 spänn inkl. frakt.. 😛 funkar den inte som jag vill , så kränger jag den för en miljard.. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.