Jarnis Postat 4 oktober 2006 Dela Postat 4 oktober 2006 Hej! Jag letar efter en (gratis-) plugg som liksom hackar upp ljudet rytmiskt. Typ volym upp-ner-upp-ner. Så att det blir lite vibrato-/tremolokänsla. Någon som har något tips. Sen letar jag efter ett bra gratisdelay. Har tröttnat på de som följer med FL. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 4 oktober 2006 Dela Postat 4 oktober 2006 https://www.studio.se/index.php?showtopic=19739&hl=delay Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sixties Postat 4 oktober 2006 Dela Postat 4 oktober 2006 jag använde ett i gratisfestivalen men vad hette det? 😳 tror det var denna: Luxonix LFX-1310. finns bla på: http://www.kvraudio.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piccazzo Postat 4 oktober 2006 Dela Postat 4 oktober 2006 Nomad Factory / Free Bundle / Tremolo , Phaser , Flanger Funkar i vissa fall.å så e dom ju gratis .. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jarnis Postat 4 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 4 oktober 2006 En får tacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Larsson Postat 8 oktober 2006 Dela Postat 8 oktober 2006 guitar rig innehåller trenolo som kan synkas..fast det är ju inte gratis åandra sidan!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 8 oktober 2006 Dela Postat 8 oktober 2006 guitar rig innehåller trenolo som kan synkas..fast det är ju inte gratis åandra sidan!! 😳 inte gratis men bra är det!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trancer Postat 1 januari 2007 Dela Postat 1 januari 2007 Finns en Steinberg Virtual Guitarist Electric Edition FX där det är en separat FX som du kan utnyttja på alla instrument /Perrra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 6 januari 2007 Dela Postat 6 januari 2007 delaylama finns på kvraudio.com o e helt ok!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.