Jump to content
Annons

Perfekt nytt jobb för er alla!


Ove Centli (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
Peter Hallin (oregistrerad)

Sååå. roligt. Förstå att de räknar med att det finns minst 2, och kanske 10, personer i landet som är helt inne på zombieforskning, och kollar platsbanken lite nu och då, som nu ser detta och känner att "Äntligen. Som jag väntat på att det ska bli lediga platesr i mitt fält"... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Sååå. roligt. Förstå att de räknar med att det finns minst 2, och kanske 10, personer i landet som är helt inne på zombieforskning, och kollar platsbanken lite nu och då, som nu ser detta och känner att "Äntligen. Som jag väntat på att det ska bli lediga platesr i mitt fält"... 😄

😉😛 ja det var det sjukaste på länge...

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså som TV-underhållning kan jag förstå något liknande eventuellt har ett visst underhållningsvärde. Det sjukaste är ju kraven som de ställer - jägarutbildning, medicinsk utb osv - det är helt sjukt! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Lön

Annan löneform. Enligt överenskommelse.Kollektivavtal finns.

Det finns alltså ett fackförbund som förhandlar fram kollektivavtal för Zombiejägare? 😄😉😛

Redigerat av Phobos
Link to comment
Dela på andra sajter

Lön

Annan löneform. Enligt överenskommelse.Kollektivavtal finns.

Det finns alltså ett fackförbund som förhandlar fram kollektivavtal för Zombiejägare? 😄😉😛

-Ecto 1 spökjägarförbundet. Vad kan jag hjälpa till med?

-Ja, goddag. Jag är zombiejägare och vill gå med i ert fack.

-Ok, då ska du inte prata med mig. Vi ska se... Jag kopplar dig till Buffy Summers på vampyravdelningen. Häng kvar.

-Ja, tack.

Link to comment
Dela på andra sajter

-Ecto 1 spökjägarförbundet. Vad kan jag hjälpa till med?

-Ja, goddag. Jag är zombiejägare och vill gå med i ert fack.

-Ok, då ska du inte prata med mig. Vi ska se... Jag kopplar dig till Buffy Summers på vampyravdelningen. Häng kvar.

-Ja, tack.

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Skalmannen (oregistrerad)
Sååå. roligt. Förstå att de räknar med att det finns minst 2, och kanske 10, personer i landet som är helt inne på zombieforskning, och kollar platsbanken lite nu och då, som nu ser detta och känner att "Äntligen. Som jag väntat på att det ska bli lediga platesr i mitt fält"... 😆

Faktum paktum är att jag tror fasen att det finns såna typer som ser sig som zombie forskare. Och det finns säkert fler än 10....bergis på att det kommer bli tjock med ansökningar på denna tjänst. Folk som vill jobba inom media och tror att dom kan göra allt till vilket pris som helst.

Ja jösses...

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså det här är ju lätt marknadsföring för nån ny dokusåpa eller nåt! Dom slänger ut en såndär, hoppas att nån ska snappa upp det och posta det på nåt forum, och att folk ska fundera över "vad är detta för nåt?" och att nån ska tänka "Alltså det här är ju lätt marknadsföring för nån ny dokusåpa eller nåt! Dom slänger ut en såndär, hoppas att nån ska snappa upp det och posta det på nåt forum, och att folk ska fundera över "vad är detta för nåt?" och att nån ska tänka "Alltså det här är ju lätt marknadsföring för nån ny dokusåpa eller nåt! Dom slänger ut en såndär, hoppas att nån ska snappa upp det och posta det på nåt forum, och att folk ska fundera över "vad är detta för nåt?" och att nån ska tänka "Alltså det här är ju lätt marknadsföring för nån ny dokusåpa eller nåt!Dom slänger ut en såndär, hoppas att nån ska snappa upp det och posta det på nåt forum, och att folk ska fundera över "vad är detta för nåt?" och att nån ska tänka "Alltså det här är ju lätt marknadsföring för nån ny dokusåpa eller nåt!...""""

Ja, och sen när zombidödardokusåpan kommer på teven så tänker vi att "vafan, hittade som ändå nån genom den där annonsen, vafan är det för folk som har djupa dokumenterade kunskaper om zombies och andra virala odöda? Måste kolla!!"

Link to comment
Dela på andra sajter

ja men ja men, jag tror inte man får slänga ut såna här annonser på platsbanken utan täckning, dvs att de så kallade kraven etc måste emotses, kan ju inte bara vara blaj för i så fall skulle JAG kunna lägga in en annons med texten:

seriös studionörd sökes till slavarbete utan minsta betalning men du måste kunna delge pref=0.775 v genom...osv osv tillika ohms lag (vilken iofs är ganska lätt) samt micka upp en Jazzorkester på 15 minuter utan förberedelsetid med endast 3 mikrofoner och få det perfekt balanserat i förmixen utan att svettas för det handlar om the almighty allstars och Jerry Lee lewis, 100.000:- kontrakt om det funkar annars är du dööööööd!

😛😉🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

mallorcamange (oregistrerad)

Jag skickade en ansökan nu. Befinner mig i norrland på kort semester från Mallis....f-n skulle vara king att jaga zoombies här i inlandet. Finns garanterat hur många som helst. Har själv både ordningsvaktsutbildning + jägarexamen så ser ni någon trevlig brunbränd 30 åring i skogarna fullt beväpnad med zoombie fångare så ja...då e det jag.......kommer lätt att bära med mig gitarren i skogen och spela en massa trevlig musik. Samt självklart pusha för sveriges bästa forum och mallorcas största grisfestare.

Mange

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skickade en ansökan nu. Befinner mig i norrland på kort semester från Mallis....f-n skulle vara king att jaga zoombies här i inlandet. Finns garanterat hur många som helst. Har själv både ordningsvaktsutbildning + jägarexamen så ser ni någon trevlig brunbränd 30 åring i skogarna fullt beväpnad med zoombie fångare så ja...då e det jag.......kommer lätt att bära med mig gitarren i skogen och spela en massa trevlig musik. Samt självklart pusha för sveriges bästa forum och mallorcas största grisfestare.

Mange

Du är på semester i Norrland från Mallis. Snacka om att vi har olika värderingar. 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså. 🥰

Dethär med zombies har ju faktiskt forskats i.

Alltså ursprunget till själva zombieideén.

Det ska ha varit i tropikerna i mellanamerika när folki hamnade i koma eller dylika sjukdomar som försatte människor i nån slags dvala.

Dessa människor kunde sedan efter begravda lyckas komma ut å sen tolkats som "zombies" av de andra.

Fanns även en sjukdom som gjorde att folk somnade in och sen när de vaknade var helt stela å gick konstigt å var allmänt slöa å "zombieaktiga"

Sådetså! Tönta inte er! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså. 😏

Dethär med zombies har ju faktiskt forskats i.

Alltså ursprunget till själva zombieideén.

Det ska ha varit i tropikerna i mellanamerika när folki hamnade i koma eller dylika sjukdomar som försatte människor i nån slags dvala.

Dessa människor kunde sedan efter begravda lyckas komma ut å sen tolkats som "zombies" av de andra.

Fanns även en sjukdom som gjorde att folk somnade in och sen när de vaknade var helt stela å gick konstigt å var allmänt slöa å "zombieaktiga"

Sådetså! Tönta inte er! 😲

Om du ahr B-körkort borde du nappa direkt! 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har SvD hoppat på tåget!

zom.jpg

Bra att veta att de bara skall leta/jaga ner till Stockholm och att det inte finns några Zombies söder om "Tjockhult".

Puh... då kan man man pusta ut lite.. var lite orolig för att nån zombiejägare skulle råka se mig när jag är morgontrött och skjuta mig. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...