gufv (oregistrerad) Postat 4 oktober 2006 Postat 4 oktober 2006 (redigerat) LÅTNAMN: Startad slutsats ARTIST/GRUPP: emser GENRE: Electronica / Postrock med slidegitarr LÅTLÄNGD: 4:48 KOMPOSITÖR: Gustaf Lundh PRODUCENT: Lundh INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 6.59 mb STATUS: Klar Det blev en till ganska tidigt efter senaste. Den passar nog bra som intro. Give me some thoughts. Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 4 oktober 2006 av gufv
Baktakt Postat 4 oktober 2006 Postat 4 oktober 2006 Superskön 😉 Härliga omväxlande harmonier som fångar intresset genom hela låten...den spretiga "plock" ackeguran sitter som en smäck. Supersköna mysiga ljud som ligger o bubblar...sjysst att väva ihop dom till en percussiv effect -o den galloperande kicken på slutet...-sketafrän 😄 Skönt att du inte drar på med mer svåra diskantrika effekter som skrämmer livet ur en...den här låten är verkligen i perfekt balans och vinner på dess stegrande hamoni/rytm istället för konstiga vassa ljud.... Kanonbra jobbat! PS. Nu när höstmörkret börjar närma sig blir det läge att rota fram din gamle hit "gå rakt igenom" -Sicken rökare asså!
gufv (oregistrerad) Postat 4 oktober 2006 Postat 4 oktober 2006 (redigerat) baktakt: haha. ditt inlägg var roligt att läsa. 😆 tack för lyssningen och att du verkar gilla den. du verkar ha lyssnat på den i hörlurar - behövs tror jag! säger även till dig, har inte haft internet sedan min hårda jobbsommar så jag har inte hunnit ge feedback till andra folks låtar. men det hela är på ingång. den där gå rakt igenom är väl inte i bästa produktionskvalité men visst har den sina stunder idémässigt! hej så länge. Redigerat 4 oktober 2006 av gufv
Pain, baby Postat 4 oktober 2006 Postat 4 oktober 2006 (redigerat) Shit.. När jag såg rubriken.. Electronica och postrock blandat.. Två av mina favorit genrer, blev jag glad. Dessutom med slideguitar som jag älskat sedan jag hörde Dark side of the moon med Pink floyd första gången... Jag tycker du har lyckats ganska bra.. Hade kanske föreställt mig något annat.. Vissa av ljuden tycker jag inte passade in riktigt heller... Tummen upp 😆 Redigerat 4 oktober 2006 av Pain, baby
honker tonker Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 trevlig låt.. påminner om ennio morricone på nåt vis.. typ filmmusik gillar takten, bra uppbyggnad iaf bra jobbat!
gufv (oregistrerad) Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 pain baby: tack! vilka ljud tycker du inte passar in? vore intressant att veta. honker: thanks! inte hört honom. spansk?
Pain, baby Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 Lyssnade igen. Jag har ändrat mig.. tycker om ljuden 😳
honker tonker Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 pain baby: tack! vilka ljud tycker du inte passar in? vore intressant att veta. honker: thanks! inte hört honom. spansk? italiensk.. legendarisk filmmusiksnubbe, mest känd för musiken till västernfilmerna med clint eastwood (fast han har gjort mycket annat bra också) 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.