musik (oregistrerad) Postat 3 oktober 2006 Postat 3 oktober 2006 Hej! Jag har märkt att jag gestikulerar mycket mer än de flesta andra svenskar trots att jag är svensk och inte typ italienare. Mycket av mina gester utförs av fingrarnas rörelser. Ett slags eget teckenspråk. Lustigt. Nu vet ni det.
ThomasJ Postat 3 oktober 2006 Postat 3 oktober 2006 hum.. jag tror fan jag gör det, ibland iaf.. Damit, jag skall äta fiskipinnar, men det är sååå äkligt:S
oknytt Postat 3 oktober 2006 Postat 3 oktober 2006 hum.. jag tror fan jag gör det, ibland iaf.. Damit, jag skall äta fiskipinnar, men det är sååå äkligt:S jag gestikulerar också väldigt mkt, folk tror väl inte jag är klok 🙂
musik (oregistrerad) Postat 3 oktober 2006 Postat 3 oktober 2006 hum.. jag tror fan jag gör det, ibland iaf.. Damit, jag skall äta fiskipinnar, men det är sååå äkligt:S jag gestikulerar också väldigt mkt, folk tror väl inte jag är klok 🙂 Jag skiter i vad folk tror. Det roligaste är ändå när de försöker följa mina fingerrörelser långt ute i luften, som dresserade hundar. 😕
oknytt Postat 3 oktober 2006 Postat 3 oktober 2006 hum.. jag tror fan jag gör det, ibland iaf.. Damit, jag skall äta fiskipinnar, men det är sååå äkligt:S jag gestikulerar också väldigt mkt, folk tror väl inte jag är klok 😲 Jag skiter i vad folk tror. Det roligaste är ändå när de försöker följa mina fingerrörelser långt ute i luften, som dresserade hundar. 🙂 Jaa det är rätt inställning, men du låter rolig att titta på iaf hahahaha 🙁
Umemagnus Postat 3 oktober 2006 Postat 3 oktober 2006 på mitt jobb som jag var på förrut, gestikulkerade jag ganska mycket.... (eller vääääänta nu..kanske berodde på att jag jobbade med att stå och vinkade in dom taxande flygplanen....) 😲
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.