christoffer Postat 3 oktober 2006 Postat 3 oktober 2006 (redigerat) ARTIST/GRUPP: Restrained GENRE: Progg-rock KOMPOSITÖR: Restrained PRODUCENT: Restrained och Micke Olsson INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: .mp3 och ISO med .wav finns tillgängliga på sidan STATUS: Färdig skiva LÄNK: http://www.restrainedmusic.com Ladda hem nu! Fullängdare som vi släpper helt gratis på vår hemsida. Inspelad i Spider Studios, Gävle. Hope you'll like it! 😄 Redigerat 3 oktober 2006 av christoffer
Dark Of Light Postat 3 oktober 2006 Postat 3 oktober 2006 Det gäller att armbåga sig fram här i musikdjungeln om man vill synas och höras men Världens bästa band?, Årets Skiva? Njaeh.. Lite för välpolerat för min personliga smak, MEN bra gjort dock och lycka till med skivan och allt!!!
Hellpig Postat 3 oktober 2006 Postat 3 oktober 2006 Lyssnar på Trace of Shame, - tama och tunna trummor. - Pianot för klinkigt - Tight spelat, ganska snygga arr - Diffusa gitarrer, särskilt de distade - Trevligt med wha-solo men öva lite på den, så det skriker lite mer 😉 - OK sångare, tonsäker och så men han har inte så mycket personligt uttryck - Låten är inget som sätter sig hos mig Ja, är jag för tuff nu? Det får du tåla när du far in med så stor trut. 😛 Det här är mina åsikter och alla kan ju inte tycka samma sak men lycka till och kör på hårt!
newform Postat 3 oktober 2006 Postat 3 oktober 2006 rätt skön poprock alltså. lycka till med skivan. man kan klaga på grejjer, men det finns alltid saker att klaga på. alla låter olika och jag tycker det inte är något som 'förstör' musiken i eran musik och inspelning. bra jobbat!
christoffer Postat 3 oktober 2006 Trådstartare Postat 3 oktober 2006 (redigerat) Ja, är jag för tuff nu? Det får du tåla när du far in med så stor trut. 😛 Det här är mina åsikter och alla kan ju inte tycka samma sak men lycka till och kör på hårt! Haha! Jaja... Jag kanske gick ut lite väl hårt... 😉 Klinkigt piano? Diffusa Gitarrer? Jaja, det låter i alla fall precis som vi vill ha det - men som sagt; alla kan intetycka likadant... Redigerat 3 oktober 2006 av christoffer
christoffer Postat 3 oktober 2006 Trådstartare Postat 3 oktober 2006 rätt skön poprock alltså. lycka till med skivan. man kan klaga på grejjer, men det finns alltid saker att klaga på. alla låter olika och jag tycker det inte är något som 'förstör' musiken i eran musik och inspelning. bra jobbat! Tack så mycket! Kul att höra!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.