Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Tja!

Mitt Pro Tools LE med tillhörande Mbox2 har börjat krångla!

Jag kan inte spara och om jag har spelat in ett spår så kommer det ett felmeddelande som säger att det inte går...

det som står är "Could not save because assertion in CNeolOBlock.CPP Line 164" during save or Bounce To Disk. iof bara när man ska försöka spara.. men just "CNeolOBlock.CPP Line 164" står med i alla felmeddelanden jag jag får.. att det är det som är felet.

Tittade lite på digidesigns support sida.. där stog det att "trashing the files from the database" kan hjälpa.. men jag fattar inte vad dem menar.. snälla hjälp mig nån!!

//Jocke

Använder Mac iBook G4

Redigerat av Soulmist
Annons
Postat
Tja!

Mitt Pro Tools LE med tillhörande Mbox2 har börjat krångla!

Jag kan inte spara och om jag har spelat in ett spår så kommer det ett felmeddelande som säger att det inte går...

det som står är "Could not save because assertion in CNeolOBlock.CPP Line 164" during save or Bounce To Disk. iof bara när man ska försöka spara.. men just "CNeolOBlock.CPP Line 164" står med i alla felmeddelanden jag jag får.. att det är det som är felet.

Tittade lite på digidesigns support sida.. där stog det att "trashing the files from the database" kan hjälpa.. men jag fattar inte vad dem menar.. snälla hjälp mig nån!!

//Jocke

Använder Mac iBook G4

På följande länk hittar du en hel del info i ämnet..

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.