Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

LÅTNAMN: Ät av mig

ARTIST/GRUPP: Yla

GENRE: Rock

LÅTLÄNGD: 3min

KOMPOSITÖR: Hans Johnny Berglund

PRODUCENT: Hans Johnny Berglund

EV. MEDVERKANDE: Hans Johnny Berglund, Cristoffer Lendel & Anders Backman- Olofsson

INSPELNINGSÅR: 05/06

FORMAT: mp3

STORLEK: 4.7mb

STATUS: Under utveckling

Hejsan!

Är det någon som orkar komentera en låt? Intresserad av allt ni vill säga. Båda skäll, gnäll och glada utrop.

Tack för lyssningen / Doktorn

Annons
Postat

Jag gillar låten, den kan bli nåt. Men jag skulle vilja ha en sologura eller nånting som gör det mindre tjatigt att lyssna på. Det blir väldigt mycket samma ljudbild och intstrumentering hela tiden.

Men som sagt, gillar upplägget även om det här inte är min musikstil direkt!

Postat
Jag gillar låten, den kan bli nåt. Men jag skulle vilja ha en sologura eller nånting som gör det mindre tjatigt att lyssna på. Det blir väldigt mycket samma ljudbild och intstrumentering hela tiden.

Men som sagt, gillar upplägget även om det här inte är min musikstil direkt!

Tack, kul att du gillade den.

Skall fundera på det där med sologura.

Eller kanske att man kan variera den på annat sätt.

Den är fortfarande under utveckling.

Tack för lyssningen!

Postat

Ljudet är väldigt cleant. Det skulle kunna vara riktigt bra men just nu blir det ointressant. Inget som sticker ut förutom på slutet. Det behövs mera kontraster eller något som väcker oss som publik.

Annars är det bra musiserat osv. Men som sagt det blir för slätstruket för mig.

Postat
Ljudet är väldigt cleant. Det skulle kunna vara riktigt bra men just nu blir det ointressant. Inget som sticker ut förutom på slutet. Det behövs mera kontraster eller något som väcker oss som publik.

Annars är det bra musiserat osv. Men som sagt det blir för slätstruket för mig.

Så du är lite inne på samma spår att det behövs mer variation.

Tack för lysnningen

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.