Jump to content
Annons

Någon som kan mycket om John Lennon?


JJRockford

Recommended Posts

Någon som kan återge den där historien korrekt om hur det var när John Lennon bad valda delar av publiken att klirra med sina juveler istället för att klappa händerna?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hittade in sida som tog fram John Lennons humoristiska sidor. SÅ här stod det:

It was Lennon, who, at the Royal Variety Show in 1963, in the presence of numerous members of the British royalty, told the audience, "Those of you in the cheaper seats can clap your hands. The rest of you, if you'll just rattle your jewellery."

Fast bäst tyckte jag ändå denna var:

On one occasion, when asked if Ringo Starr was "the best drummer in the world", Lennon replied, "He isn't even the best drummer in The Beatles"

Haha garvar ihjäl mig åt denna!

Om du vill läsa mer om detta så har du länken här:

http://en.wikipedia.org/wiki/John_Lennon

Varsågod!

Link to comment
Dela på andra sajter

Att mobba en bandmedlem är väl fan inte kul`?

Det är väl en av de stora anledningarna till att spela i band överhuvudtaget? 😛 (Speciellt trummisar)

I övrigt alldeles utmärkt, tack så mycket.

Vet ni vad som hände när bassisten råkade låsa in sina bilnycklar i bilen?

-Dom var nära att missa giget; Det tog en trekvart för honom att få ut trummisen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hittade in sida som tog fram John Lennons humoristiska sidor. SÅ här stod det:

It was Lennon, who, at the Royal Variety Show in 1963, in the presence of numerous members of the British royalty, told the audience, "Those of you in the cheaper seats can clap your hands. The rest of you, if you'll just rattle your jewellery."

Fast bäst tyckte jag ändå denna var:

On one occasion, when asked if Ringo Starr was "the best drummer in the world", Lennon replied, "He isn't even the best drummer in The Beatles"

Haha garvar ihjäl mig åt denna!

Om du vill läsa mer om detta så har du länken här:

http://en.wikipedia.org/wiki/John_Lennon

Varsågod!

😛🙂:rolleyes:😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...