ThomasJ Postat 2 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 2 oktober 2006 ge mig moderatorsstatus så ordnar jag det:P Hokus pokus... sim-salla-bom-tjacka-poff... Testa nu. oj, råka radera kontot "Olsberg" hum.. var nog inget viktigt 😆😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 2 oktober 2006 Dela Postat 2 oktober 2006 ge mig moderatorsstatus så ordnar jag det:P Hokus pokus... sim-salla-bom-tjacka-poff... Testa nu. oj, råka radera kontot "Olsberg" hum.. var nog inget viktigt 😆😉 🙂😆😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 3 oktober 2006 Dela Postat 3 oktober 2006 superdålig bildkvalitet, dessutom verkar det taget på nåt sinnesjukhus, numera nedlagt... vänta bara tills ni får se oss rediga Östgötar i helgen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 3 oktober 2006 Dela Postat 3 oktober 2006 superdålig bildkvalitet, dessutom verkar det taget på nåt sinnesjukhus, numera nedlagt...vänta bara tills ni får se oss rediga Östgötar i helgen 😆 men jarå?? jag var redig östgöte även i fredags.. 😉🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 3 oktober 2006 Dela Postat 3 oktober 2006 ja men jag ser så dåligt nu när jag är plakat... sov gott... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 3 oktober 2006 Dela Postat 3 oktober 2006 Ska vi skramla till en kamerablixt åt Lådan? 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 3 oktober 2006 Dela Postat 3 oktober 2006 Nu tycker jag mig börja ana ansikten 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 3 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 3 oktober 2006 bildetna är tagna med en 2mpx telefon. Men alltså, mins att någon haddemedsig en "riktig" kamera. så vi får hoppas på litemer bilder snart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 3 oktober 2006 Dela Postat 3 oktober 2006 bildetna är tagna med en 2mpx telefon. 1. Slå på nattläget när du tar bilder inomhus. (Tryck 7 när du är i fotoläget) 2. Slå på lampan. (Tryck *) 3. Håll telefonen helt stilla sedan, eftersom den längre slutartiden lätt gör bilder suddiga. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 3 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 3 oktober 2006 bildetna är tagna med en 2mpx telefon. 1. Slå på nattläget när du tar bilder inomhus. (Tryck 7 när du är i fotoläget) 2. Slå på lampan. (Tryck *) 3. Håll telefonen helt stilla sedan, eftersom den längre slutartiden lätt gör bilder suddiga. 😄 tack för tipset:P 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 3 oktober 2006 Dela Postat 3 oktober 2006 (redigerat) Men... visst är dehär ganska likt en kille på ovanstående foto?? Menar då inte Roffe 🙂 Redigerat 3 oktober 2006 av Umemagnus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 3 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 3 oktober 2006 Men... visst är dehär ganska likt en kille på ovanstående foto?? Menar då inte Roffe 🙂 mehä, ser inte bilden jue:S Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 3 oktober 2006 Dela Postat 3 oktober 2006 mehä, ser inte bilden jue:S Mathias Lager, basisten i Barbados Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linkowich Postat 3 oktober 2006 Dela Postat 3 oktober 2006 Mathias Lager, basisten i Barbados Åh, han har en likadan "bas" som jag har 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 3 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 3 oktober 2006 Mathias Lager, basisten i Barbados Åh, han har en likadan "bas" som jag har 😛 då skall du stämma han.. inte basen utan han som har den:P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 3 oktober 2006 Dela Postat 3 oktober 2006 bildetna är tagna med en 2mpx telefon. 1. Slå på nattläget när du tar bilder inomhus. (Tryck 7 när du är i fotoläget) 2. Slå på lampan. (Tryck *) 3. Håll telefonen helt stilla sedan, eftersom den längre slutartiden lätt gör bilder suddiga. 😎 Men du, jag är 100 på att min W800i självutlöste blixten när den behövdes... men nu måste jag göra som du skriver. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 3 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 3 oktober 2006 bildetna är tagna med en 2mpx telefon. 1. Slå på nattläget när du tar bilder inomhus. (Tryck 7 när du är i fotoläget) 2. Slå på lampan. (Tryck *) 3. Håll telefonen helt stilla sedan, eftersom den längre slutartiden lätt gör bilder suddiga. 😎 Men du, jag är 100 på att min W800i självutlöste blixten när den behövdes... men nu måste jag göra som du skriver. skumt.. hadde en sådan innan jag skaffa w810i men ingen automatisk blixt inte! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 3 oktober 2006 Dela Postat 3 oktober 2006 (redigerat) Mathias Lager, basisten i Barbados väldigt ovanlig "bas" 😲 Redigerat 3 oktober 2006 av IDF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.