ThomasJ Postat 30 september 2006 Dela Postat 30 september 2006 (redigerat) EDIT: Bilderna förminskade sedan ursprungsposten /Björn Redigerat 30 september 2006 av Olsberg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 30 september 2006 Dela Postat 30 september 2006 Kära Herr Låda Av alla fantastiska fotografer i världen är du min absoluta favorit! Som jag brukar säga, - en bild på mig kan aldrig bli för stor! Du har också fått bort de där förtretliga rynkorna runt ögonen. Bra jobbat! Dessutom ser man min himlastrålande aura skimra över flinten, den brukar de flesta fotografer missa. Tack för en trevlig kväll! /R Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 30 september 2006 Trådstartare Dela Postat 30 september 2006 (redigerat) IDF och. HUm vem var det nu? Kompis till Forcefed Forcefed och Björn är nog goda vänner:P Mornel och IDF Forcefedes kompis och min vän Crihistoffer Skägget:P Skål på Forcefed Björn och Majken Roffe och Björn är sååååå söta:P Kompis Crhistoffer och Forcefed Crhistoffer igen Crhistoffer igen *Edit* Fixade bildtext samt förminskade bilder (tack olsberg) Redigerat 30 september 2006 av Lådan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 30 september 2006 Dela Postat 30 september 2006 öh bara jag som inte ser några? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 30 september 2006 Trådstartare Dela Postat 30 september 2006 öh bara jag som inte ser några? Nu funkar dom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 30 september 2006 Dela Postat 30 september 2006 Snälla lådan, gör bilderna lite mindre och sätt bildtext till? 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pain, baby Postat 30 september 2006 Dela Postat 30 september 2006 Kära Herr LådaAv alla fantastiska fotografer i världen är du min absoluta favorit! Som jag brukar säga, - en bild på mig kan aldrig bli för stor! Du har också fått bort de där förtretliga rynkorna runt ögonen. Bra jobbat! Dessutom ser man min himlastrålande aura skimra över flinten, den brukar de flesta fotografer missa. Tack för en trevlig kväll! /R 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Coffeemidget Postat 30 september 2006 Dela Postat 30 september 2006 Actionfilter över kameralinsen? ser ut som färgglad mosaik med mörk underton. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 30 september 2006 Dela Postat 30 september 2006 Fantastiskt fint och rappt fångad bild! ®offe gled in och glänste under en knapp timme och jag syns här snyltandes i glansen under några få sekunder. Lägg gärna märke till att det ser ut som vi är kompisar! Bättre idolbild kunde jag aldrig önska mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 30 september 2006 Trådstartare Dela Postat 30 september 2006 Snälla lådan, gör bilderna lite mindre och sätt bildtext till? 🥰 Okey.. skall försöka ordna storleken, men inte idag. är helt slut:P Bildtext. hum, ja kanske det:P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 30 september 2006 Dela Postat 30 september 2006 mäh! 😉 Jag hade ju också velat va där! Kände igen de flesta. men vissa 3st? inte.. ge mig text! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 30 september 2006 Trådstartare Dela Postat 30 september 2006 Kära Herr LådaAv alla fantastiska fotografer i världen är du min absoluta favorit! Som jag brukar säga, - en bild på mig kan aldrig bli för stor! Du har också fått bort de där förtretliga rynkorna runt ögonen. Bra jobbat! Dessutom ser man min himlastrålande aura skimra över flinten, den brukar de flesta fotografer missa. Tack för en trevlig kväll! /R 😄 Tack d samma, trevlig kväll som, fan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 30 september 2006 Dela Postat 30 september 2006 IDF och. HUm vem var det nu? Umemagnus, denne nyckel(harpe)legend. Kompis till Forcefed That'll be Petteri. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 2 oktober 2006 Dela Postat 2 oktober 2006 IDF och. HUm vem var det nu? Umemagnus, denne nyckel(harpe)legend. Pah, det såg ju tillochmed jag. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 2 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 2 oktober 2006 Men alltså. Måste ju finnas massor med fler bilder, komigen posta:P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 2 oktober 2006 Dela Postat 2 oktober 2006 Men alltså. Måste ju finnas massor med fler bilder, komigen posta:P Jag vill minnas att det flashade i nyllet på mig, men finns inte med på nån bild här. Vilket jag förmodligen ska vara tacksam över. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 2 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 2 oktober 2006 Men alltså. Måste ju finnas massor med fler bilder, komigen posta:P Jag vill minnas att det flashade i nyllet på mig, men finns inte med på nån bild här. Vilket jag förmodligen ska vara tacksam över. 😉 😎🙂😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 2 oktober 2006 Dela Postat 2 oktober 2006 Men alltså. Måste ju finnas massor med fler bilder, komigen posta:P Jag vill minnas att det flashade i nyllet på mig, men finns inte med på nån bild här. Vilket jag förmodligen ska vara tacksam över. 😄 Nope, om tacksamhet kan graderas är nog vi andra aningens mer tacksamma än du! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 2 oktober 2006 Dela Postat 2 oktober 2006 Men alltså. Måste ju finnas massor med fler bilder, komigen posta:P Jag vill minnas att det flashade i nyllet på mig, men finns inte med på nån bild här. Vilket jag förmodligen ska vara tacksam över. 😄 Nope, om tacksamhet kan graderas är nog vi andra aningens mer tacksamma än du! 🙂 Försök inte, jag vet nog att du har idolbilder på mig i ditt sovrum. Eller om det var din fru. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 2 oktober 2006 Dela Postat 2 oktober 2006 Försök inte, jag vet nog att du har idolbilder på mig i ditt sovrum. Eller om det var din fru. Skärp dig! Skulle aldrig frivilligt sätta upp bilder på din fula nuna i mitt sovrum ! ! 😛 Att min fru har gjort det tycker jag är hennes ensak! 🙂 /Rolven Valentino Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 2 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 2 oktober 2006 Försök inte, jag vet nog att du har idolbilder på mig i ditt sovrum. Eller om det var din fru. Skärp dig! Skulle aldrig frivilligt sätta upp bilder på din fula nuna i mitt sovrum ! ! 😛 Att min fru har gjort det tycker jag är hennes ensak! 🙂 /Rolven Valentino Word:P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Postat 2 oktober 2006 Dela Postat 2 oktober 2006 Där är jag iallafall vid änden av bordet, samtalandes med trevlige herr Mornel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 2 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 2 oktober 2006 Där är jag iallafall vid änden av bordet, samtalandes med trevlige herr Mornel. sweet.. synd att man inte han snacka med alla :S Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 2 oktober 2006 Dela Postat 2 oktober 2006 Där är jag iallafall vid änden av bordet, samtalandes med trevlige herr Mornel. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 2 oktober 2006 Dela Postat 2 oktober 2006 Den skalliga skallen med det halva örat längst bort till höger, som pratar en halv men helrandig Olsberg, skulle kunna vara jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 2 oktober 2006 Dela Postat 2 oktober 2006 Den skalliga skallen med det halva örat längst bort till höger, som pratar en halv men helrandig Olsberg, skulle kunna vara jag. Åh, är det så du ser ut utan solglasögon. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 2 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 2 oktober 2006 Den skalliga skallen med det halva örat längst bort till höger, som pratar en halv men helrandig Olsberg, skulle kunna vara jag. där fick vi dig:P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 2 oktober 2006 Dela Postat 2 oktober 2006 Är det bara jag som har sån tvångsmässig ordningsnoja att jag vill slå ihop denna tråden med denna tråden? Om man bortser från Neko då, förstås. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 2 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 2 oktober 2006 ge mig moderatorsstatus så ordnar jag det:P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 2 oktober 2006 Dela Postat 2 oktober 2006 ge mig moderatorsstatus så ordnar jag det:P Hokus pokus... sim-salla-bom-tjacka-poff... Testa nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.