gufv (oregistrerad) Postat 30 september 2006 Postat 30 september 2006 (redigerat) LÅTNAMN: ping pong piano ARTIST/GRUPP: gustaf lundh GENRE: electronica / tech- LÅTLÄNGD: 8:04 KOMPOSITÖR: gustaf lundh PRODUCENT: gustaf lundh INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 11.3 megabyte STATUS: Färdig. Godmorgon! Senaste biten. Rytmik!! All feedback uppskattas varmt. Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 30 september 2006 av gufv
gufv (oregistrerad) Postat 30 september 2006 Postat 30 september 2006 (redigerat) Det som avviker något verkar inte längre synas på det här forumet. Tråkigt. Redigerat 30 september 2006 av gufv
Fidden Postat 30 september 2006 Postat 30 september 2006 Jag vet inte vad det är som du gör som låter så speciellt, men trots att detta är en bit ifrån det tidigare jag hört från dig, så hör man verkligen att det är du. Gillar det, även om jag nog skulle önska att var lite kortare. Finns några avsnitt som du nog skulle kunna klippa bort utan större förlust. Instrumentala låtar blir lätt ganska tråkiga om dom blir för långa. Stort plus till pingisbollssamplingarna, riktigt kreativt =)
Pain, baby Postat 1 oktober 2006 Postat 1 oktober 2006 Detta var snyggt.. Dock tycker jag låten var lite lång, Dessutom hittade jag ingen melodi att hänga upp mig på...
gufv (oregistrerad) Postat 2 oktober 2006 Postat 2 oktober 2006 Jag vet inte vad det är som du gör som låter så speciellt, men trots att detta är en bit ifrån det tidigare jag hört från dig, så hör man verkligen att det är du. Gillar det, även om jag nog skulle önska att var lite kortare. Finns några avsnitt som du nog skulle kunna klippa bort utan större förlust. Instrumentala låtar blir lätt ganska tråkiga om dom blir för långa. Stort plus till pingisbollssamplingarna, riktigt kreativt =) 😎 Tack för varma ord fidden. Är glad att låtarna har ungefär samma karaktär, trots att dom är splittrade stilmässigt. Jag ska kika in dina senaste alster, har inget bredband just nu så jag ränner på bibliotek hela dagarna känns det som 🙂..
ThomasJ Postat 2 oktober 2006 Postat 2 oktober 2006 Nämen shit.. asså ryser när jag hör sådanhär musik. me love:P
D Vibe Postat 2 oktober 2006 Postat 2 oktober 2006 Härlig musik! 🙂 Mer sånt! Antar att det är mjukvara du gjort den med, men vad har du använt? Mvh/Daniel
spaceman Postat 2 oktober 2006 Postat 2 oktober 2006 Det är en surrande synthljud som ligger som ett ilsken geting som blir lite tröttsamt att höra i längden. Saknar lite mer drajv i låten. Den kommer inte igång ordentligt. Pana om den lite, basen ligger lite för mycket åt left. Rätt dyster stämmning i låten ändå. Känns verkligen måndag morgon ångest. 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.