Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

De flesta av de där problemen verkar ju vara mycket lätta att åtgärda med en uppdatering - varför gör dom inte bara det? 😉

Postat
De flesta av de där problemen verkar ju vara mycket lätta att åtgärda med en uppdatering - varför gör dom inte bara det? 😉

😛 jo.. men de måste ju ha någon sysselsättning tills nästa stora - betalande -uppdatering.. typ Cubase 5..

Tänk dig hela steinbergteamet sittandes o rulla tummar ett helt år utan ett endaste litet jota att göra..

Charlie Steinberg: - Ok grabbar, ni kan gå hem nu..jag ringer när vi sätter i gång med C5, runt januari nästa år.. tack.. hej..

Postat
Charlie Steinberg: - Ok grabbar, ni kan gå hem nu..jag ringer när vi sätter i gång med C5, runt januari nästa år.. tack.. hej..

😛

Postat

Tittar man på listan så är det inte så många som är riktiga buggar utan mer begränsningar, ja som säkert finns i sx3 (vissa kommer man normalt inte slå i taket på), det enda som riktigt oroar mig är om mediabay har brister som gör att den potensiellt kan störa stabiliteten. Det ser ju dock ut som de gjort vissa förbättringar i 4.01.

Som jag sa tidigare i tråden om själva rel så kommer de garanterat behöva släppa ett par patchar rätt snart då stora massan testat av C4... 🙂

I det stora hela har jag dock rätt höga förhoppningar att det skall fungera bra, samt att man kommer vinna en hel det i flöde, sålänge den är stabil under normal hantering dvs... 😆

• 2 veckor senare...
Postat
sålänge den är stabil under normal hantering dvs... 😄

😉 T.o.m Dr Alban kan ju börja använda C4 då ju...

..Koolt!

Postat (redigerat)
Intel Mac only: virtual instruments Monologue, Embracer

and Tonic, Apogee UV22/UV22HR plug-ins not available

Currently no solution available. These plug-ins are

incompatible with Mac Intel systems

Eh WHAT???

Redigerat av Thomas

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.