LIIKET Postat 29 september 2006 Postat 29 september 2006 (redigerat) Hej. Jag är ny här, men det hindrar mig inte från att posta en liten sång som jag fick tid att dra ihop idag, när jag upptäckte att jag var sjuk och inte kunde gå till skolan. Jag kanske ska börja med att ursäkta mig med att detta är min absolut första inspelning och att jag inte har någon som helst koll på mixning 😱 Kommentera gärna. Jag vill lära mig något 🙂 LÅTNAMN: Leprocy of Vanishing Erectionability ARTIST/GRUPP: LIIKET GENRE: Pop? LÅTLÄNGD: 2.30 KOMPOSITÖR: Jag PRODUCENT: Jag EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 3.53mb STATUS: LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 29 september 2006 av LIIKET
Jejje Postat 29 september 2006 Postat 29 september 2006 Hmm, tycker att du borde rocka till låten lite mer! Tror att det skulle passa! Annars var det helt okej även om det inte lät sådär jätteslipat. Men det är väl bara att spela in igen ifall du inte är ute efter ett sound som låter lite "hastigt inspelat".
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 29 september 2006 Postat 29 september 2006 Jag gillart lite Nick Cave och fröna övert. Lycka till Göran
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.