Zyan Postat 18 oktober 2006 Dela Postat 18 oktober 2006 Som ett litet svidande sår...irriterande och retsamt...men i det stora hela är det inget farligt.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 18 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 18 oktober 2006 Som ett litet svidande sår...irriterande och retsamt...men i det stora hela är det inget farligt.... Visst är det så. Bara inte forumet förblöder, jag upplever att folk som postar demos nu får mindre respons än tidigare.. men det kan vara en synvilla också för att jag tittar extra noga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bone Postat 18 oktober 2006 Dela Postat 18 oktober 2006 Som ett litet svidande sår...irriterande och retsamt...men i det stora hela är det inget farligt.... Visst är det så. Bara inte forumet förblöder, jag upplever att folk som postar demos nu får mindre respons än tidigare.. men det kan vara en synvilla också för att jag tittar extra noga. Nä jag håller med. Tycker också att det verkar som att folk får mindre respons på sina låtar. Trist om det är så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 18 oktober 2006 Dela Postat 18 oktober 2006 (redigerat) Jag har samma problem.. Men eftersom jag sitter vid så mååånga datorer så trodde jag att problemet låg i MIME-typen på nån lokal dator.. Jag löste dock problemet med att ladda hem med högerknappen ( Spara mål som..).. och döpa om till. *.mp3 då kan man lyssna ändå. 😉 Meen.. Nåt har gått galet med MIME-typen på forumets server.. Det är klart 🙂 Redigerat 18 oktober 2006 av hegobald Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
solid studio Postat 19 oktober 2006 Dela Postat 19 oktober 2006 Jag hade det här problemet förut, men sen så sket jag i demoforumet en stund, nu idag testade jag igen, och hade glömt bort att det var problem förut, laddade ner 5-6 låtar och vipps så var problemet där igen... vad fan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 21 oktober 2006 Dela Postat 21 oktober 2006 Hade varit trevligt med någon tidsplan när det funkar som det ska igen. Jag anser att demoforumet blir rätt stympat som det nu är. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 22 oktober 2006 Dela Postat 22 oktober 2006 (redigerat) det skulle inte förvåna mig om detta problem hänger ihop med att forumet skall övergå till att bli en community. i så fall får vi leva med problemet tills "flytten" är klar 😉 Redigerat 22 oktober 2006 av TordA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stensdotter Postat 22 oktober 2006 Dela Postat 22 oktober 2006 det skulle inte förvåna mig om detta problem hänger ihop medatt forumet skall övergå till att bli en community. i så fall får vi leva med problemet tills "flytten" är klar 😉 Eeeeeh - va???? Nu får du berätta. Ska Forum bli community. Hur då? Vad menas med det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 22 oktober 2006 Dela Postat 22 oktober 2006 det skulle inte förvåna mig om detta problem hänger ihop medatt forumet skall övergå till att bli en community. i så fall får vi leva med problemet tills "flytten" är klar 🙂 Eeeeeh - va???? Nu får du berätta. Ska Forum bli community. Hur då? Vad menas med det? Det är väl egentligen redan ett community... Tycker då jag i alla fall 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 22 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 22 oktober 2006 forum.studio.se --> studio.lunarstorm.se? 😉 communitys är ju bara såååå 2002 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stajo Postat 22 oktober 2006 Dela Postat 22 oktober 2006 ok nu får ni berätta... jag är lost vad gäller dessa it-termer, vad är och innebär en community på nätet. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 22 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 22 oktober 2006 (redigerat) ok nu får ni berätta... jag är lost vad gäller dessa it-termer, vad är och innebär en community på nätet. 🙁 När man pratar communities menar man oftast helt enkelt mötesplatser på internet, så i det avseendet är forumet redan ett community. Dom bubblade upp i början av 2000-talet med lunarstorm och skunk i spetsen. Skunk är nog relativt dött nu. Redigerat 22 oktober 2006 av Fidden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stajo Postat 22 oktober 2006 Dela Postat 22 oktober 2006 (redigerat) ok nu får ni berätta... jag är lost vad gäller dessa it-termer, vad är och innebär en community på nätet. 🥰 När man pratar communities menar man oftast helt enkelt mötesplatser på internet, så i det avseendet är forumet redan ett community. Dom bubblade upp i början av 2000-talet med lunarstorm och skunk i spetsen. Skunk är nog relativt dött nu. Tack 😄 Jahaja så vad man menar tidigare är att man bygger vidare på den community som redan finns och tex varje medlem får tillgång till andra features typ hemsida, chatrum etc... lite som myspace ? Redigerat 22 oktober 2006 av stajo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 22 oktober 2006 Dela Postat 22 oktober 2006 det skulle inte förvåna mig om detta problem hänger ihop medatt forumet skall övergå till att bli en community. i så fall får vi leva med problemet tills "flytten" är klar 🥰 Eeeeeh - va???? Nu får du berätta. Ska Forum bli community. Hur då? Vad menas med det? Community, som Jamma.se är. har ni inte läst senaste numret av Studio ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 22 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 22 oktober 2006 Community, som Jamma.se är. har ni inte läst senaste numret av Studio ? Nej. Och jag hoppas att du skojar. Ska en tidning stå för utvecklandet av en community, känns det som att det kan bli sådär halvbra... om man ska uttrycka sig positivt. Men man kan ju ha fel. Men berätta nu, vad står det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 22 oktober 2006 Dela Postat 22 oktober 2006 "Fil på felbifogningen?" 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 22 oktober 2006 Dela Postat 22 oktober 2006 "Fil på felbifogningen?" 😕 😄😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 24 oktober 2006 Dela Postat 24 oktober 2006 Näää.. Nu får nog ändå webbmastern ta tid och fixa till det här med MIME-types på servern.. Är inte särskillt kul att få hem en massa skräptecken då man försöker ladda hem och lyssna på en låt från demo-forumet... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gsol Postat 24 oktober 2006 Dela Postat 24 oktober 2006 Instämmer och ansluter mig till mobben! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DåligtGehör Postat 24 oktober 2006 Dela Postat 24 oktober 2006 Min teori är att de vägrar svara för att alla skall bli frustrerade och sedan fixar dom det och då blir alla så glada och säger skitbra gjort Olsberg- ---- Fast det är ingen bra teori 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 24 oktober 2006 Dela Postat 24 oktober 2006 Min teori är att de vägrar svara för att alla skall bli frustrerade och sedan fixar dom det och då blir alla så glada och säger skitbra gjort Olsberg- ---- Fast det är ingen bra teori 😄 Det har gått alldeles för lång tid för att det ska funka... Timing is all.. Näe Olsberg är på bergsklättning i anderna (utom Internets räckvidd) eller så har han han gömt sig i källarn i kåken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
allansson Postat 24 oktober 2006 Dela Postat 24 oktober 2006 Gratis utdelning av högafflar och facklor här! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DåligtGehör Postat 24 oktober 2006 Dela Postat 24 oktober 2006 Min teori är att de vägrar svara för att alla skall bli frustrerade och sedan fixar dom det och då blir alla så glada och säger skitbra gjort Olsberg- ---- Fast det är ingen bra teori 😄 Det har gått alldeles för lång tid för att det ska funka... Timing is all.. Näe Olsberg är på bergsklättning i anderna (utom Internets räckvidd) eller så har han han gömt sig i källarn i kåken... Ok då. Teori 2: De vill att siten skall falla i glömska. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 24 oktober 2006 Dela Postat 24 oktober 2006 Läs ledaren i nya numret så ser ni att det är förändringar att vänta snart. Varför rota med gammal forumkod som ändå ska bytas? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Harmonica mike Postat 24 oktober 2006 Dela Postat 24 oktober 2006 (redigerat) Min teori är att de vägrar svara för att alla skall bli frustrerade och sedan fixar dom det och då blir alla så glada och säger skitbra gjort Olsberg- ---- Fast det är ingen bra teori 😄 Det har gått alldeles för lång tid för att det ska funka... Timing is all.. Näe Olsberg är på bergsklättning i anderna (utom Internets räckvidd) eller så har han han gömt sig i källarn i kåken... Ok då. Teori 2: De vill att siten skall falla i glömska. Så är det nog.Eller så är det en introducering till det som skall komma,communityprylen,som det stod om i senaste studio på ledarn..Om det racklar lite nu så blr vi alla fantastiskt tacksamma när vi träder in i det "NYA".. Harmonica mike edit:Linus slog mig med en minut! Redigerat 24 oktober 2006 av Harmonica mike Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 24 oktober 2006 Dela Postat 24 oktober 2006 edit:Linus slog mig med en minut! Alltid steget före 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Altzi Postat 25 oktober 2006 Dela Postat 25 oktober 2006 (redigerat) Förr kunde jag spela låtar från forumet. Det kan jag inte längre 😉( Nu visas bara ett kryptiskt textdokument!!! uggghhh Går det att fixa ?? För det finns ju dock en hel del bra musik på forumet!! 😲 Redigerat 25 oktober 2006 av Altzi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piccazzo Postat 25 oktober 2006 Dela Postat 25 oktober 2006 (redigerat) Vet inte rijtigt vad som har hänt. Många verka ha samma problem , Det du kan göra är att ladda ned låten och döpa om den till MP3 så kan du spela upp dom. Onödigt men verkar vara enda lösning för närvarande. Det här problemet har funnits rätt länge nu och inget verkar riktigt hända på fronten att lösa det eller förklara varför det är så ? 😉 Redigerat 25 oktober 2006 av Piccazzo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Altzi Postat 25 oktober 2006 Dela Postat 25 oktober 2006 Tur att det är fler än jag som har detta problem, hade varit pinsamt om jag bara behövt bocka i nån bock någonstans. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 25 oktober 2006 Dela Postat 25 oktober 2006 Samma problem här.. Men välj med högerknappen "spara länk som" och döp den till "låtnamn.mp3" så funkar det.. Omständigt men funkar... Nåt är galet med MIME-types på servern... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.