Finrod Postat 29 september 2006 Postat 29 september 2006 LÅTNAMN: Bat country ARTIST/GRUPP: schvampe and schvempa GENRE: Mystisk/ingen aning LÅTLÄNGD: 06:03 KOMPOSITÖR: Schvampe and Schvempa PRODUCENT: Schvampe and Schvempa INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: Mp3 STATUS: Klar låt hehehe.. Bat_Country_mono.mp3
Jejje Postat 29 september 2006 Postat 29 september 2006 (redigerat) Är det bara jag som inte får igång låtar som ligger på forumets server??? Får bara upp en konstig sida med konstig text 😳😆😆 Redigerat 29 september 2006 av Jejje
Hellpig Postat 29 september 2006 Postat 29 september 2006 Är det bara jag som inte får igång låtar som ligger på forumets server???Får bara upp en konstig sida mekonstig text 😳😆😆 Nej - samma för mig tidigare idag. Filen tolkas som information istället för fil så att säga. Ja, jag hade kunnat beskriva det mer tekniskt om jag inte druckit vin och hade bråttom till något annat. 😆
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 29 september 2006 Postat 29 september 2006 Va äre här virus eller helskumt 6 miljader tecken bara?
BÄNKT Postat 29 september 2006 Postat 29 september 2006 Ja de va en knepig text å sjunga me i, tänkte jag men så kom ingen musik....
rainydays Postat 3 oktober 2006 Postat 3 oktober 2006 Beror förmodligen på att servern skickar ut fel headers så att webläsaren tror att filen är en text/html-fil.
Harmonica mike Postat 4 oktober 2006 Postat 4 oktober 2006 Tja ba finrod,ser ut som om jag är den förste att kommentera din låt. Låter som om ni lekt lite med effekterna..inte så mycket musik än så länge..där var det nån som rapade?..saknar lite seriositet..nja..jag måste nog såga den här! Orkar inte lyssna till slutet,så om det ordnade upp sig och blev musik så ber jag om ursäkt! MVH Harmonica mike
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 4 oktober 2006 Postat 4 oktober 2006 Bara skit. På riktigt. För att kunna flumma måste man först kunna. Sen flumma. Nu låter det tvärtom.
Finrod Postat 5 oktober 2006 Trådstartare Postat 5 oktober 2006 hehe okej, det e ju bra att nån vet nånting iaf! 😄 nästan alla andra säger ju att det e bra? :S
stajo Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 hehe okej, det e ju bra att nån vet nånting iaf! 😄 nästan alla andra säger ju att det e bra? :S Köpte inte det här heller. Vad är syftet? Vad vi ni att vi skall uppleva när vi hör det? Inte heller texten går fram för alla effekter.
yessongs Postat 7 oktober 2006 Postat 7 oktober 2006 (redigerat) Jag är i regel mottaglig för den här sortens musik, men jag är benägen att hålla med föregående talare. Det saknar riktning och en övergripande struktur. Men när temat vid 4:53 kommer in så faller allt på plats. Kanske läge att beskära låten -- ta bort några transportsträckor? Jag lade för övrigt upp en låt jag med, som från och med 05:17 har en hel del gemensamt med er komposition. Lyssna och kommentera gärna den. https://www.studio.se/index.php?showtopic=31573 edit: "Bat Country" måste väl referera till "Fear and Loathing in Las Vegas" av min favoförfattare Hunter S. Thompson? Redigerat 7 oktober 2006 av yessongs
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.