Shadows Postat 14 juli 2004 Postat 14 juli 2004 (redigerat) Hej folk, Vet inte ifall det är tillåtet att sätta in en köpes annons här men det var det bästa forumet jag kunde tänka mig så ni får väl säga till ifall det är fel. Hursomhelst, jag tänkte börja bygga upp min hemmastudio nu och jag tänkte börja med ljudkortet, det jag har hittat som fyller mina otroligt höga krav 😠 är då detta ST AUDIO DSP2000 C-port. Jag har kollat på vendolin och blocket och bara hittat två annonser där. Den ena var såld och den andra har inte svarat på en vecka så det här känns lite som sista chansen. Hursomhelst ifall ni har ett sådant här kort till salu så får ni hemskt gärna skriva här annars kan ni ju maila mig på onkel_nilsson@hotmail.com MvH Fredrik Redigerat 14 juli 2004 av Shadows
Torre Postat 14 juli 2004 Postat 14 juli 2004 jam säljer det för 3995:- men du kanske var ute efter billigare? Hursomhelst, ett bra kort må jag säga att det e iallafall!
Shadows Postat 15 juli 2004 Trådstartare Postat 15 juli 2004 Jo jag har tittat på jam men jag hade hoppats att få ett billigare begagnat. Än så länge är jag bara en student utan arbete så inkomsterna är ju inte direkt stabila... ingen som har ett begagnat?
Shadows Postat 15 juli 2004 Trådstartare Postat 15 juli 2004 Fick äntligen tag på kortet, 2700 ska hämta det imorn =) Så glad... första gången under sommarlovet som det är svårt att vänta... /Fredrik
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.