Pazo Postat 10 november 2006 Postat 10 november 2006 Men alltså! De fanns några assnygga gitarrslingor å andra slingor å basen som var jättesnygga! Och jätteremixvänliga! Jag vill! Jag vill! Jag vill!
dede Postat 10 november 2006 Trådstartare Postat 10 november 2006 (redigerat) Visst Pazo. Vill du remixa eller vad. Pm:a mig 😄 Finns olika utföranden på denna edit:diverse Redigerat 10 november 2006 av dede
dede Postat 3 december 2006 Trådstartare Postat 3 december 2006 Vid närmare rannsakan så är detta det bästa jag lagt upp på forumet! Jag tycker att det ska låta så här! Det är rockens själ! Blues, utan blå toner...Åt helvete med konventioner och uttryck vad du känner. Bengans insats är fantastisk! Jag är glad att denna blev klar! 😮
Wernborg Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 Mystiskt. Fräckt tillskruvade gitarrer, trodde först jag hörde en gammal Juno-106:a 😮 Kul nödrim på dreeeeglar. Känns mycket svenskt åttiotal då Raketerna var lite halvpoppis. Samarbeten är kul! Jag var tvungen att lyssna fem gånger på raken, men jag vet fortfarande inte riktigt vad jag ska säga, mer än att den håller. (Lite statiska trummor dock)
Vallhagen Postat 3 december 2006 Postat 3 december 2006 Sedär! bumpen av denna hade jag missat! Så det har lagt sig på plats dede:) *** Och tack för kommentaren Wernborg! Jo gurorna är körda genom nån mjukvarugitarrsynthtjosan. tjing
dede Postat 6 december 2006 Trådstartare Postat 6 december 2006 Ja, Vallis, jag blev rätt osäker där ett tag efter reaktionerna. Nu tycker jag att det blev helt rätt ändå! Slutresultatet stämmer ganska bra överens med min idé. Sen om det är ingen annan i världen som förstår våra ansträngningar så.... Wernborg; Svenskt 80-tal går jag med på.:Jag är en gammal man. Raketerna.....nja, knappast. Fast jag har inga album med dem. Tack för lyssningar!
ynot Postat 6 december 2006 Postat 6 december 2006 Sågen o champisen på boedet.... Stämningen i låten sitter som en smäck ihop med texten ..tanken.. Virveltrumman väldigt betydelsefull ...KUnde öndras lite åt mere syntetiska hället på versen.. rummet Sången kanske kunde ändras under tid.. men den nakna sanning finns där..Inget förskönande..Inget insmickrande..Gillar vallhagens sårbarhet..och låtens sårbarhet,, T
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.