Jump to content
Annons

Nå? Tycks?  

23 röster

1. 1. Nå? Tycks?

• 1. Sluta göra musik!
      1
    • 2. Inget bra!
      2
    • 3. Kunde varit bättre!
      1
    • 4. Bra!
      9
    • 5. Mycket bra! Jag vill gärna growla! (även om jag inte kan)
      4

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Tja!

Eftersom detta inte är en demo, utan bara mest ett sound test, så skippar jag mallen 🙂

(riktigt "rå dödsmetal" vet jag inte om det är... men men)

Så va tycker ni om detta? Kan det funka?

Ställ gärna nån fråga om ni undrar nåt 🙂

Låtlänk:

Glöm inte å vrida upp volymen till 190db nu 😄

OBS!

Söker sångare:

Om ni kan growl/scream - skriv ett pm 🙂

/Jonson 😕

Redigerat av X-enon
Annons
Postat

Jag tycker det låter bra.

Är tyvärr ingen sångare/growlare men gillar det lilla jag hörde och skulle vilja höra mer.

Lycka till i ditt sökande!

Postat

Låter ruskigt bra på alla plan men du borde nog göra om delen mellan 0:41-0:54.. Det låter mer gladpunk än rå dödsmetal om den delen.

Lycka till i sökandet!

Postat
Låter ruskigt bra på alla plan men du borde nog göra om delen mellan 0:41-0:54.. Det låter mer gladpunk än rå dödsmetal om den delen.

Lycka till i sökandet!

Hehe jo jag vet 😕 hade nog några humör åkningar undertiden jag spelade in 😉

Annars tack! 😆

Postat
skulle ju inte skada om den vore lite längre ;D

men visst kan jag låna ut min stämma om du vill, jag brölar i de lägre regionerna, strupbröl - sök på Six Feet of Foreplay här på forumen så får du en uppfattning om hur jag låter, eller smurfa in på http://www.myspace.com/sixfeetofforeplay

Tack! 🙂

Du har ett nytt pm 😱

Postat

Yeah nice ös. 😕

Trummorna låter lite plastiga men ändå ganska tunga. Hade önskat lite reverb på dem. Coolt ljud du har på gurorna. Gillar gnisselljudet. Passar in fint. Snygga riff oxå.

Bra jobbat

Mvh / djonas

Postat

Pain, baby: Man tackar! 🙂 Blir troligtvist inte denna låten då utan nåt mer "slakt döds" eller vad man kan kalla det, i stil med Torture Killer eller Cannibal Corpse.

Ska ha en annan typ av sångare på denna hade jag tänkt.

Dividend: Tackar! 🙂 Jaså? 🥰

DrHans: Tackar som sjutsingen! 😛

djonas: Var inte så noga när jag gjorde den, gjorde den på en kväll så det är inte riktigt 100% 🙂 men annars tackar man! 😄

Mer kommentarer! 🙂

/Jonson 😛

Postat

Nu har jag lyssnat lite mer på den men tycker ni att jag ska höja trummorna lite? 😉

(detta va en annan form av bump 😛)

• 2 veckor senare...
Stistrup (oregistrerad)
Postat

Hade ja kanske vart äldre (inte gått i gymnasiet dvs då) och bott närmare dig hade ja nog gärna kunnat vara med och sjunga. Growlar och sjunger cleant osv. Kul me lite ös 😆

Postat
Hade ja kanske vart äldre (inte gått i gymnasiet dvs då) och bott närmare dig hade ja nog gärna kunnat vara med och sjunga. Growlar och sjunger cleant osv. Kul me lite ös 😎

Heheh okej då 🙂

Men nu är det så att jag går i nian 😄

Postat

Eftersom du inte fyller i mallen och samtidigt säger att det bara är ett ljudtest ( och samtidigt söker sångare ) flyttas den hit till Samarbeten istället.

• 3 veckor senare...
Postat

Jag vill också growla loss lite! Kan inte alla som vill få lägga sång på den och sen kan du lägga upp den igen med en gallup och köra en omröstning med bästa growl, haha

röstprov från ett gammalt band jag var med i:

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.