maxmaxmax (oregistrerad) Postat 28 september 2006 Postat 28 september 2006 Ledtrådar: * forummedlem aktiv för ett eller ett halv år sedan * Gjorde dansbandslåtar, alltså riktigt dansband. * Var väl i femtioårsåldern ungefär * Gjorde ibland inlägg om melodyne, tror jag. Har ingen aning om namn. Ifall det ringer en klocka så snälla snälla säg till.
Overkill Postat 28 september 2006 Postat 28 september 2006 https://www.studio.se/index.php?act=Searc...ghlite=melodyne Läs bland de namnen som är där och se ifall det ringer någonting.
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 28 september 2006 Postat 28 september 2006 men sherlock du är för snäll du
Overkill Postat 28 september 2006 Postat 28 september 2006 Var ju bara att söka på "melodyne" (vad dte nu är 😏) och välja äldre än 365 dagar. Done. 😆
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 28 september 2006 Postat 28 september 2006 aha! JOKRON och han har döpt om sig till musikmakaren nu jävlar
Micke H Postat 28 september 2006 Postat 28 september 2006 Var ju bara att söka på "melodyne" (vad dte nu är 😏) och välja äldre än 365 dagar. Done. 😄 Vet du inte vad Melodyne är? Och du postar på Studio forum? 😆 Hört talas om Cubase? 🙂
Firefighter (oregistrerad) Postat 28 september 2006 Postat 28 september 2006 Var ju bara att söka på "melodyne" (vad dte nu är 😆) och välja äldre än 365 dagar. Done. 😄 Vet du inte vad Melodyne är? Och du postar på Studio forum? 😆 Hört talas om Cubase? 😛 Passa dig djäääävligt noga 🙂 Vi vill inte ha något flamewar här inte!
lavrell Postat 28 september 2006 Postat 28 september 2006 Var ju bara att söka på "melodyne" (vad dte nu är 😆) och välja äldre än 365 dagar. Done. 😄 Vet du inte vad Melodyne är? Och du postar på Studio forum? 😆 Hört talas om Cubase? 😄 Passa dig djäääävligt noga 🙂 Vi vill inte ha något flamewar här inte! haha är brandmannen tillbaka? 😛
Majken Postat 28 september 2006 Postat 28 september 2006 Jokron hänger väl mestadels på VSTforum tror jag. Om han inte tagit en paus från forum-deltagandet d.v.s. /Majken
Danabacken Postat 28 september 2006 Postat 28 september 2006 Var ju bara att söka på "melodyne" (vad dte nu är 😄) och välja äldre än 365 dagar. Done. 😄 Vet du inte vad Melodyne är? Och du postar på Studio forum? 😆 Hört talas om Cubase? 😛 Passa dig djäääävligt noga Vi vill inte ha något flamewar här inte! haha är brandmannen tillbaka? 😆 😆
Micke H Postat 28 september 2006 Postat 28 september 2006 Var ju bara att söka på "melodyne" (vad dte nu är 😄) och välja äldre än 365 dagar. Done. 😄 Vet du inte vad Melodyne är? Och du postar på Studio forum? 😆 Hört talas om Cubase? 😛 Passa dig djäääävligt noga Vi vill inte ha något flamewar här inte! haha är brandmannen tillbaka? 😆 😆
Overkill Postat 28 september 2006 Postat 28 september 2006 Var ju bara att söka på "melodyne" (vad dte nu är ) och välja äldre än 365 dagar. Done. 😆 Vet du inte vad Melodyne är? Och du postar på Studio forum? 😄 Hört talas om Cubase? 😆 Nej. Ja. Ja. 😆
Overkill Postat 28 september 2006 Postat 28 september 2006 😕 Det är inte så lätt 🙂🙂 Jag har ju kvinnliga könsorgan att tänka på menar jag 🙂😄
Micke H Postat 28 september 2006 Postat 28 september 2006 😱 Det är inte så lätt 😄🙂 Jag har ju kvinnliga könsorgan att tänka på menar jag 🙂😄 😉
Danabacken Postat 28 september 2006 Postat 28 september 2006 😱 Det är inte så lätt 🙂😠 Jag har ju kvinnliga könsorgan att tänka på menar jag 😳😄 😄🙂 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.