Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

LÅTNAMN: Jonsey

ARTIST/GRUPP: Larsson

GENRE: truddelutt genren

LÅTLÄNGD: 2:17

KOMPOSITÖR: Larsson

PRODUCENT: Larsson

EV. MEDVERKANDE:Jonsey

INSPELNINGSÅR: 2003

FORMAT: mp3

STORLEK: 3,14 MB

STATUS: Färdig listetta

här får ni lite mjukt & molligt..från 2003!!

hare bra gottfolk....

🙂

Jonsey.mp3

Annons
Postat

Rävligt mysigt! Snyggt gitarrljud, även i de bajshögtalare jag lyssnar i nu. Listetta må vara en grav överdrift, men som bakgrundsmusik är det najs!

Postat

"Överkörd" tänkte jag först... han klarade ju sig?! Men så kom jag på att det kanske finns fler "Jonsey" än de ute i rymden?

Av någon anledning så kan jag inte tanka ner låten och lyssna.

Postat
Av någon anledning så kan jag inte tanka ner låten och lyssna.

Har själv problem med att låtlänkarna från demoforumet numera envisas med att hänvisa till något lurt.. När jag klickar på länken rakt av så öppnas bara en massa skräptecken i ett nytt fönster. Ser ut som hela MP3an öppnas som en textfil och jag kan se en massa luriga asciitecken som laddas..

Om jag däremot högerklickar på länken och tar "Spara mål som" så försöker IE spara något som "index.htm". Då döper jag bara om den till "song.mp3" och då tankas den ner och jag kan öppna låten.

/R.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.