Larsson Postat 28 september 2006 Postat 28 september 2006 LÅTNAMN: Jonsey ARTIST/GRUPP: Larsson GENRE: truddelutt genren LÅTLÄNGD: 2:17 KOMPOSITÖR: Larsson PRODUCENT: Larsson EV. MEDVERKANDE:Jonsey INSPELNINGSÅR: 2003 FORMAT: mp3 STORLEK: 3,14 MB STATUS: Färdig listetta här får ni lite mjukt & molligt..från 2003!! hare bra gottfolk.... 🙂 Jonsey.mp3
Brynolf Postat 28 september 2006 Postat 28 september 2006 Rävligt mysigt! Snyggt gitarrljud, även i de bajshögtalare jag lyssnar i nu. Listetta må vara en grav överdrift, men som bakgrundsmusik är det najs!
Dingbats Postat 28 september 2006 Postat 28 september 2006 Låter som det skulle kunna passa som musik till ett "stick" i en film. Skön låt.
Light Head Postat 29 september 2006 Postat 29 september 2006 "Överkörd" tänkte jag först... han klarade ju sig?! Men så kom jag på att det kanske finns fler "Jonsey" än de ute i rymden? Av någon anledning så kan jag inte tanka ner låten och lyssna.
Crownfield Postat 29 september 2006 Postat 29 september 2006 Av någon anledning så kan jag inte tanka ner låten och lyssna. Har själv problem med att låtlänkarna från demoforumet numera envisas med att hänvisa till något lurt.. När jag klickar på länken rakt av så öppnas bara en massa skräptecken i ett nytt fönster. Ser ut som hela MP3an öppnas som en textfil och jag kan se en massa luriga asciitecken som laddas.. Om jag däremot högerklickar på länken och tar "Spara mål som" så försöker IE spara något som "index.htm". Då döper jag bara om den till "song.mp3" och då tankas den ner och jag kan öppna låten. /R.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.