Tokas Postat 2 augusti 2004 Postat 2 augusti 2004 Jag har faktiskt bara spelat i en genre: Traditionell afrikansk musik från södra och västa Afrika. Det duger gott för mig. 😆
Johan Royen Postat 2 augusti 2004 Postat 2 augusti 2004 Hmm, kan nog inte sätta några direkta begränsningar eftersom jag byter så ofta. Har varit inne och snokat på goa, trance, tech-house, techno, house, drum n bass, dub, electro, UK garage/twostep, industrial, eh... Nästan allt, skulle jag tro... Nu verkar det som om jag håller mig i dubelectrohiphopjazzfunksoul-rutan för det mesta...
VacUm Postat 2 augusti 2004 Postat 2 augusti 2004 Jag har faktiskt bara spelat i en genre:Traditionell afrikansk musik från södra och västa Afrika. Det duger gott för mig. 😉 Vore kul att få höra nåt!! Gillar sånt som fan. Vad spelar du för instrument?
Tokas Postat 3 augusti 2004 Postat 3 augusti 2004 Jag har faktiskt bara spelat i en genre:Traditionell afrikansk musik från södra och västa Afrika. Det duger gott för mig. 😠 Vore kul att få höra nåt!! Gillar sånt som fan. Vad spelar du för instrument? Inga problem, kolla in: https://www.studio.se/index.php?showtopic=3452
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.