Jump to content
Annons

Perrra - Du Och Jag

trancer

Recommended Posts

Det börjar verka kärlek, banne mej

sånt som man ser på bio, tänka sej

Jag e' väl misstänksam

men tanken sticker fram,

men för all del, jag kan ha fel"

🙁

Jag tycker ni beter er töntigt! tacka vet jag slagsmål 🙁 hehe

omvandla ilskan till musik! vettja

Perra, det är inte lätt att vara kändis, man får räkna med massa påhopp 🙁 haha

Dela på andra sajter

Annons
det var inte så jävla intressant att se dina gardiner, ditt tak, dig trakassera stackars människor på tunnelbanab, din jycke & dina barn.

Säger du att jag trackasserar mina barn så slår jag in pannbenet på dig . fattar du?

är det klart? snacka aldrig om mina barn i fel form med mig. fattar du det?

1) Mina gardiner syndes 20 sek / 13 minuter

2) taket syndes 10 sek / 13 minuter

3) människor på tunnelbanan? (Det är Svullo grisar vidare din dumma fan)

Snacka aldrig om att jag trackaserar mina barn en gång till .. för det är ta mig fan det värsta påhopp jag nånsin hört tror jag.

gör mig sjukt jävla förbannad...

Jag hoppas att moderatorerna verkligen bannar dig från denna site din jävla idiot.

Olsberg: Är man tillåten att skriva så om en människas barn?

För att min dotter och son är med på bild uttalar du dig om att jag trackaserar dom ? Inte ett ljud till från dig hoppas du begriper.

Du är ett stort joke, det lyser svartsjuka i dina ögon mannen.

Du är hårdrockare. ge fan i att uttala dig om annan musikform som du inte har en aning om .. dessutom så har jag tom mer djup, mer tryck i mina DANSBANDSLÅTAR än du nånsin kommer kunna få i dina sk "hårdrockslåtar" . under all kritik faktiskt.

du behöver inte sjunka så lågt att du går på mina barn för att du är avis på att nån har fått bättre respons på sina låtar än du själv fått.

Skaffa lite kunskap om musikalitet överlag och kom tillbaka sen.

Du kan spela elgitarr, grattis! men att ta en ton i taget på en elgitarr klarar snart min son som är 6 månader. jävla dåre

Dela på andra sajter

Mmm.. din låt är precis som en burk ABBAS fiskbullar i hummersås.. den burken står kvar i skafferiet länge.. Men finns inget alternativ så kan jag även äta dom.. Om du fattar... Jag svälter inte ihjäl i alla fall. :rolleyes:

Dela på andra sajter

Cleff (oregistrerad)
Ingen vidare bra låt, med tanke på att killen bakom detta tror att han är en megakändis som skryter om antal träffar på sin sida och som tom släppt en egen informationsvideo för att hans fans ska få reda på vem han är.. 😆

Hade kompositören varit lite mer ödmjuk så hade låten blivit liiite bättre, men det är fan knappt alltså...

Detta påminner lite om hon med rosa hår och tandställning som sjöng "Ring Ring" i idol, och blev totalsågad men vägrade köpa det. Hon att hon hade fått sin hämnd mot juryn, då hennes video på TV4.se utsetts till det populäraste klippet. Hon fattade inte riktigt att alla som tittade på hennes klipp om&om igen inte gjorde det för att de tyckte att hon var bra på sjunga...

Du låter avundsjuk... 😛

Dela på andra sajter

Jag är mer nyfiken på HUR du arbetar. Finns inte en käft på forumet som ens är i närheten av din produktivitet. Åtminstone inte utan att det hörs på resultatet att det inte är genomarbetat. Ditt låter genomarbetat trots din snabbhet.

Dela på andra sajter

De som inte gillar låten och tycker att upphovsmannen är en idiot kan väl helt enkelt bara låta bli att skriva här??? I alla fall om det inte är konstruktiv kritik!!! Om jag skulle tycka att någon här var en idiot skulle jag helt enkelt bara hålla mig ifrån hans trådar!

Dela på andra sajter

Lite för lite nasalitet på sången. :rolleyes: Annars topp! Du är suverän dansbandskung på forumet. Gitarrsolot vid 02:25 är toppen och kunde fått blomma ut mer om du inte tvingades hålla dig till genrens vad jag förstår stentuffa regler.

Dela på andra sajter

Tack alla som skrivit.. jag har ju fler dansbandslåtar på gång . och jag hoppas denna gång att jag inte blir påhoppad som jag blev av en person i detta forumet vid nästa demopostning tack 🙁

Att dra in familj osv gillas inte .. och om du tänkt skriva nåt riktigt illa, ge fan i att skriv nåt överhuvudtaget

Mer mertalet av ni som skrivit är ju positiva . och det gläjder mig 😄

puss

/Perrra

Dela på andra sajter

Tack alla som skrivit.. jag har ju fler dansbandslåtar på gång . och jag hoppas denna gång att jag inte blir påhoppad som jag blev av en person i detta forumet vid nästa demopostning tack 🙁

Att dra in familj osv gillas inte .. och om du tänkt skriva nåt riktigt illa, ge fan i att skriv nåt överhuvudtaget

Mer mertalet av ni som skrivit är ju positiva . och det gläjder mig 😄

puss

/Perrra

För att hjälpa dig förstå att ingen talat illa om dina barn, ska jag i all välmening försöka förklara vad hobbex egentligen menade med sin mening:

det var inte så jävla intressant att se dina gardiner, ditt tak, dig trakassera stackars människor på tunnelbanab, din jycke & dina barn
Jag ska punkta upp det också.

-Hobbex tycker inte att det är intressant att se dina gardiner

-Han tycker inte heller att ditt tak är intressant

-han tycker inte att det är kul att se dig trakassera stackars människor på tunnelbanan, och han uppfattade alltså inte att det var ett svulloklipp. Det gjorde inte jag heller först, det var inte speciellt tydligt.

-Han tycker inte att din hund är intressant

-Inte heller dina barn finner han speciellt intressanta.

Se där, ingenting om att du trakasserar dina barn. Inte ett enda ord.

Tänkte bara du ville veta. Sen vet jag ju inte om du kommer lyssna på mig denna gången heller, men ändå. Tyckte bara det var synd att du blev förbannad på grund av ett missförstånd.

Dela på andra sajter

Din låt växer på än.. jag diggar den faktiskt!

mera sånt här...

vad använder du för trummor? dem låter riktigt bra..

låter autentiskt...

berätta lite om din teknik! Perrra 😄

Dela på andra sajter

Ha ha ha...

Mmm. Perrra, har inte lyssnat på spåret än och jag är

en sån där dansbands(må illa typ)snubbe...Men jag lovar

att kolla in den vid senare tillfälle...

Sen det där med allt tjafs, att ni bara orkar...Ni måste ju

själva må så förbaskat dåligt om ni måste hålla på så där

hela tiden...Tycker faktiskt synd om er... 😄

Dela på andra sajter

Tack alla som skrivit.. jag har ju fler dansbandslåtar på gång . och jag hoppas denna gång att jag inte blir påhoppad som jag blev av en person i detta forumet vid nästa demopostning tack 😉

Mer mertalet av ni som skrivit är ju positiva . och det gläjder mig 😉

puss

/Perrra

För att hjälpa dig förstå att ingen talat illa om dina barn, ska jag i all välmening försöka förklara vad hobbex egentligen menade med sin mening:

det var inte så jävla intressant att se dina gardiner, ditt tak, dig trakassera stackars människor på tunnelbanab, din jycke & dina barn
Jag ska punkta upp det också.

-Hobbex tycker inte att det är intressant att se dina gardiner

-Han tycker inte heller att ditt tak är intressant

-han tycker inte att det är kul att se dig trakassera stackars människor på tunnelbanan, och han uppfattade alltså inte att det var ett svulloklipp. Det gjorde inte jag heller först, det var inte speciellt tydligt.

-Han tycker inte att din hund är intressant

-Inte heller dina barn finner han speciellt intressanta.

Se där, ingenting om att du trakasserar dina barn. Inte ett enda ord.

Tänkte bara du ville veta. Sen vet jag ju inte om du kommer lyssna på mig denna gången heller, men ändå. Tyckte bara det var synd att du blev förbannad på grund av ett missförstånd.

Tack fidden för att du redde ut det där... det var precis så jag menade..

Det var så löjligt misstolkat så jag orkade inte skriva själv...

BTW:

Olsberg: Är man tillåten att skriva så om en människas barn?

Olsberg: Är olaga hot tillåtet här?

Nä, nu ska jag gå o tvätta mitt pannben.. Vill ju att den ska vara ren o fin nu när jag ska få den inslagen av en dansbands-snubbe.. 😎

Redigerat av hobbex2004
Dela på andra sajter

Du låter avundsjuk...  😲

haha... oja.. jättte..

Har alltid velat göra dansbandslåtar, men jag kan inte... för det är lite väl avancerat för lilla mig........ 😏

Ok.. vi slutar tjaffsa nu hahahaha.. orkar inte mer nu 😳

/Perrra

Dela på andra sajter

Perrra: Din signatur ljuger. Du skapade inte ordet "elajt". Det är ett klassiskt uttalsfel av ordet "elite" som uttalas ungefär likadant som det svenska ordet "elit" på engelska.

Något som man sagt på demoscenen bra mkt längre innan du började med Lidköpingspojkarnas mircwar-låtar.

/Daniel

Dela på andra sajter

Perrra: Din signatur ljuger. Du skapade inte ordet "elajt". Det är ett klassiskt uttalsfel av ordet "elite" som uttalas ungefär likadant som det svenska ordet "elit" på engelska.

Något som man sagt på demoscenen bra mkt längre innan du började med Lidköpingspojkarnas mircwar-låtar.

/Daniel

hehehe.. det är lite ironi i det ; D

MEN... bara för det ska jag ändra det !

🙂

Dela på andra sajter

Jag fattar inte varför ni gnäller.. skit i vad det är för musik stil...

tråden löd inte "Vad tycker du om min musik stil? heller ?

Jag som har lyssnat på all typ av musik sen ja va lite och forfarande gör,

kan säg att perrra e duktig på att göra dansbands låtar.. Och desutom så ska en dansband låt inte ha den "perfekta" rösten..

De ska låta som d gör..

\\HanseN

PS. Är avundsjuk på perrra.. hade jag kunnat skulle jag också gjort dansbandslåtar 😏

Redigerat av HanseN
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.