Zyan Postat 27 september 2006 Dela Postat 27 september 2006 (redigerat) Surfa in på line6.com och fann en Floorpod. Fanns inte till salu hos de svenska kedjor jag sökte genom för pris. Mer på http://www.line6.com/floorpod/index.html Redigerat 27 september 2006 av Zyan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rainydays Postat 27 september 2006 Dela Postat 27 september 2006 Ny och ny. En Pod2 i nytt skal 😳 MB har med den i senaste katalogen förresten så det dröjer nog inte länge innan den finns i butik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 27 september 2006 Dela Postat 27 september 2006 Vadå, är det alltså precis som en POD2? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 27 september 2006 Trådstartare Dela Postat 27 september 2006 (redigerat) Upphottad pod 2 med inbyggt pedalbord. Fast den verkar sakna usb anslutning... Men det är ändå en ny pod...antar att det är svårt att slå xt..den har stått sig ett tag nu. Edit: Jag menar att de inte släpper en ny värsting i serien, utan en mer alround variant för att sälja. Redigerat 27 september 2006 av Zyan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emil Postat 27 september 2006 Dela Postat 27 september 2006 Upphottad pod 2 med inbyggt pedalbord. Fast den verkar sakna usb anslutning...Men det är ändå en ny pod...antar att det är svårt att slå xt..den har stått sig ett tag nu. Edit: Jag menar att de inte släpper en ny värsting i serien, utan en mer alround variant för att sälja. Pod 2 är varianten som de sålde innan XT kom. Alltså en gammal produkt i ett nytt skal. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 27 september 2006 Trådstartare Dela Postat 27 september 2006 Upphottad pod 2 med inbyggt pedalbord. Fast den verkar sakna usb anslutning...Men det är ändå en ny pod...antar att det är svårt att slå xt..den har stått sig ett tag nu. Edit: Jag menar att de inte släpper en ny värsting i serien, utan en mer alround variant för att sälja. Pod 2 är varianten som de sålde innan XT kom. Alltså en gammal produkt i ett nytt skal. Korrekt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Larsson Postat 6 oktober 2006 Dela Postat 6 oktober 2006 jag skulle inte rekomendera någon att köpa en pod2.. jag är så besviken på min..det är möjligt att den duger till något om man har bra stärkare.. men det har inte jag..och den låter skit,och kväver gitarrens egna klang.. men iofs..om den nya förpackningen kostar 500kr..så skulle den nog vara prisvärd..men det tror jag inte!! passar på att ta tillfället i akt,och gnälla lite på pod2:an 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 6 oktober 2006 Dela Postat 6 oktober 2006 har du prövat högtalarsimulation?? jag har inte varit med om att många klagat på pod2.. 😆 jag är inte så förtjust i dom, men jag tycker inte dom låter skit!!!! berätta va du gjort med den istället, så kanskedet går att lösa!?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Larsson Postat 8 oktober 2006 Dela Postat 8 oktober 2006 har du prövat högtalarsimulation?? jag har inte varit med om att många klagat på pod2.. 😎jag är inte så förtjust i dom, men jag tycker inte dom låter skit!!!! berätta va du gjort med den istället, så kanskedet går att lösa!?? tro mig..jag har testat allt..den har ingen stuns i ljudet.. den låter rätt ok med halvdistade ljud..disten duger bara till stonerrock.. verbet är oanvändbart..och som redan sagts den tar ifrån gitarren all dess egen karaktär.. plus att den ligger lite efter hela tiden..lite på samma sätt som att spela genom en plugin på datorn!! jag köpte min begagnad utan att testa den först..gick på dess goda rykte.. men vart besviken..trodde mer om en så hyllad box,som kostar så mycket skulle vara så sopig.. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.