Gladys Postat 26 september 2006 Dela Postat 26 september 2006 Hej! Skulle vara kul att träffa likasinnade som nyligen införskaffat cubase. Själv har jag cubase LE. Tillsammans blir det roligare! Vi kan sitta hemma hos mig eller turas om att vara hos varandra. Jag är tjej och gillar pop/rock/schlager, men musiksmak tycker jag inte skall vara något hinder för att utveckla färdighetena i cubase. Själv är jag också inne på att lära mig lite om reklamspottar/gingel-produktion när man ändå är ingång ... Hör av dig, så vi kan lära känna varandra bättre och komma igång!// Gladys 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 26 september 2006 Dela Postat 26 september 2006 call me...kolla länken! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pain, baby Postat 26 september 2006 Dela Postat 26 september 2006 Hur gammal är du? Har du pojkvän? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jari Postat 26 september 2006 Dela Postat 26 september 2006 Är det här lunarstorm? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pain, baby Postat 26 september 2006 Dela Postat 26 september 2006 Jari, har du ingen humor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 26 september 2006 Dela Postat 26 september 2006 fegisar som läser men inte skriver, kom igen nu då...visa färgen grabbar!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 27 september 2006 Dela Postat 27 september 2006 fegisar som läser men inte skriver, kom igen nu då...visa färgen grabbar!!! :lol:kör inte me cubase, så jag dissar er.. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 27 september 2006 Dela Postat 27 september 2006 Juste initiativ om ni frågar mig. Jag var i kontakt med Studiefrämjandet för två år sen och bad dom fixa nåt liknande i organiserad form. Men det bidde inget. Låter som ett samtalsämne för östgöta-IRL-en som är i antågande. *** Själv kör jag inte cubase och hatar schlager 😆 , men en cirkel är en cirkel! Det är nog rätt skitsamma vilken sequenser man kör, de mesta tankesätt är översättningsbart. IDF för bövelen! Fram med penseln! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 27 september 2006 Dela Postat 27 september 2006 Bra initiativ och helt säkert ett bra sätt av lära av varandra samtidigt som man får lära känna andra musiker. Jag hade gärna hakat på om det var i Stockholms-trakten. Inte för att jag kanske har så mycket frågor om programmet men för att jag kanske hade haft något att ge andra. Hoppas att det är lite folk som hakar på 😆 /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 27 september 2006 Dela Postat 27 september 2006 En kurs i leadgitarr skulle passa mig bättre 😆 Men man lär väl skaffa sig ett par erfarenheter i denna cirkel... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
abnormalbrain (oregistrerad) Postat 27 september 2006 Dela Postat 27 september 2006 En kurs i leadgitarr skulle passa mig bättre 🙁Men man lär väl skaffa sig ett par erfarenheter i denna cirkel... 🙁 Varför leadgitarr?? Ingen vill ju ändå höra på det! Alla radiolåtar har 3 sec solon. De kommer bara klippa bort det för dig! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 27 september 2006 Dela Postat 27 september 2006 En kurs i leadgitarr skulle passa mig bättre 🙂Men man lär väl skaffa sig ett par erfarenheter i denna cirkel... 😛 Varför leadgitarr?? Ingen vill ju ändå höra på det! Alla radiolåtar har 3 sec solon. De kommer bara klippa bort det för dig! 😉 Gillar att lira gura...men kan bara kompa...mina solon behöver utvecklas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 27 september 2006 Dela Postat 27 september 2006 Hur gammal är du? Har du pojkvän? Lookin' for a piece of ass? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 27 september 2006 Dela Postat 27 september 2006 Hur gammal är du? Har du pojkvän? Lookin' for a piece of ass? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.