erik.r Postat 26 september 2006 Postat 26 september 2006 (redigerat) LÅTNAMN:obestämt ARTIST/GRUPP: GENRE:HIPHOP LÅTLÄNGD:1:24 KOMPOSITÖR:Erik Rosengren PRODUCENT:Erik Rosengren EV. MEDVERKANDE:Erik Rosengren INSPELNINGSÅR: FORMAT: mp3 STORLEK: EGEN ÅSIKT : Lite ofärdig skulle jag väl tycka men säg gärna vad som fattas för att det ska kännas så där proffsigt. En hiphopbeat jag gjorde som jag hört var bra om från folk jag känner och skulle vilja höra vi ni har för kritik mot den..den är inte perfekt men skriv gärna vad jag kan förbättra. beat_1.mp3 Redigerat 26 september 2006 av Lundin
thastudiogang Postat 27 september 2006 Postat 27 september 2006 (redigerat) bra beat MEN...kommer ej på nåt den är skit grym;) 😄 Redigerat 27 september 2006 av thastudiogang
Piccazzo Postat 27 september 2006 Postat 27 september 2006 En bra grund.Beror ju lite på rapparen vad han kan åstadkomma med låten. Produktionen var bra men kanske lite låg och virveln hade inget riktigt snärt. Detta är dock mer mixningsfrågor och bör adresseras först när du har sång på då det är lättare i det skedet att känna åt vilket håll man vill ta låten rent produktions mässigt.Sedan måste volymen upp med det gör man i mastringen ... Bra jobbat ...
drloop (oregistrerad) Postat 27 september 2006 Postat 27 september 2006 mmm, låter mono när jag lyssnar, medvetet eller nåt som gått tok?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.