Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
[...] Jag tycker att man borde ta bort posträknaren helt. Den gör bara att medlemmar fiskar efter posts. :/

Ja snälla! Det är pinsamt att ha nästan 2 000 inlägg... 😎

Annons
Postat

kan vi inte stänga ner hela forumet så att folk kan syssla med produktion påriktigt istället.. 😎

o sen bränner vi upp allt som har att göra med tips och trix, samt att dela med sig vilken musik man lyssnar på så att andra får upp ögonen för sånt de kanske inte hört.. 😕😆

Postat
Man kanske borde passa på att spamma lite nu dårå innan tråden flyttas till "off-topic". 😎😆

do it!! 😕

Postat
kan vi inte stänga ner hela forumet så att folk kan syssla med produktion påriktigt istället.. 😕

o sen bränner vi upp allt som har att göra med tips och trix, samt att dela med sig vilken musik man lyssnar på så att andra får upp ögonen för sånt de kanske inte hört.. 🙁🙁

Låter som en bra idé

🙁

Postat
Topp 5:

ViktorDenStore 915

Christofer 754

Pazo 405

Thimmie 255

Linus 251

😄

Mäh! Var du tvungen att ha med dendär! 😄

jag ser ju ut som versta poängjägaren. Jag visste inte ens att jag skrev mkt där. trodde jag skrev skitlite. blev ju liksom bara ett inlägg där då och då. :usnure:

Postat
Topp 5:

ViktorDenStore 915

Christofer 754

Pazo 405

Thimmie 255

Linus 251

🤪

Mäh! Var du tvungen att ha med dendär! 🙂

jag ser ju ut som versta poängjägaren. Jag visste inte ens att jag skrev mkt där. trodde jag skrev skitlite. blev ju liksom bara ett inlägg där då och då. :usnure:

Många bäckar små... 🤪

Postat
men va fan, jag hittar inte tråden just nu... den ligger ju inte på första sidan!

Den flyttades till off topic. Så det är försent att plocka några mer inlägg där nu. 😏

Postat
men va fan, jag hittar inte tråden just nu... den ligger ju inte på första sidan!

Den flyttades till off topic. Så det är försent att plocka några mer inlägg där nu. 😆

jasså, orkade inte läsa hela tråden... men det här kanske kan bli en sån där tråd där man kan få en massa gratis pinnar.. 😏

tiita, jag är en upp!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.