Jump to content
Annons

Senaste projekt från mig


Danabacken

Recommended Posts

LÅTNAMN: inget ännu

ARTIST/GRUPP: Danyelo

GENRE: ambient, drone...

LÅTLÄNGD: för kort

KOMPOSITÖR: jag

PRODUCENT: jag

EV. MEDVERKANDE: jag

INSPELNINGSÅR: 06

FORMAT: mp3

STORLEK: ca. 7mb

STATUS: Inte klar än

(Fixad) LÅTLÄNK

Ännu en gång ett transparent stycke. 🥰 Vad tycker ni om det? För kort? För lång? Funkar mixen? Låter det bra?

danabackenradioactivewastesplashart1ik5.jpg

Kör på!

edit: fixat!

Redigerat av Danabacken
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Sköna men även spännande ljud i bra komposition.

För mig känns det färdigt. Sen går det säkert att mixa annorlunda med bra resultat. Fast för mg fungerar det. Tycker inte heller det behövs något mer om man skall hålla sig till den längden som är nu. (Man kan lätt tänka sig att det övergår i ett annat stycke eller annan utveckling).

Njuter av att lyssna på stycket.

Link to comment
Dela på andra sajter

Katten... jag var på topphumör för nåt ambient såhär på nattakvisten, och klickade mej nyfiket in på den här tråden... jag vad dock mer inriktad på nåt varmt och gosigt, som ett litet rosa moln eller ett stort varmt duntäcke, men det här var för kyligt, farligt och otryggt. Inte på något sätt dåligt, bara inte alls vad jag satt och hoppats på för tillfället. 🙂🙂

Men det låter bra... låter lite väl mycket keyboardpresetpadljuddemonstration mot slutet, småcheesy kanske.

Link to comment
Dela på andra sajter

... jag vad dock mer inriktad på nåt varmt och gosigt, som ett litet rosa moln eller ett stort varmt duntäcke, men det här var för kyligt, farligt och otryggt.

Fyfan va härligt!

Det är verkligen på pricken den känslan jag ville få fram med låten. Jag ska använda den till ett spelprojekt, och den ska föra fram den känslan, ett kyligt, farligt, och otryggt ställe att befinna sig på. Spännande, olycksbådande, som om nåt ska hända. Självklart sa jag inte det, för jag ville att låten skulle säga det, och det verkar som den gjorde det.

\Daniel 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...