Danabacken Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 (redigerat) LÅTNAMN: inget ännu ARTIST/GRUPP: Danyelo GENRE: ambient, drone... LÅTLÄNGD: för kort KOMPOSITÖR: jag PRODUCENT: jag EV. MEDVERKANDE: jag INSPELNINGSÅR: 06 FORMAT: mp3 STORLEK: ca. 7mb STATUS: Inte klar än (Fixad) LÅTLÄNK Ännu en gång ett transparent stycke. 🥰 Vad tycker ni om det? För kort? För lång? Funkar mixen? Låter det bra? Kör på! edit: fixat! Redigerat 26 september 2006 av Danabacken
DåligtGehör Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 Sköna men även spännande ljud i bra komposition. För mig känns det färdigt. Sen går det säkert att mixa annorlunda med bra resultat. Fast för mg fungerar det. Tycker inte heller det behövs något mer om man skall hålla sig till den längden som är nu. (Man kan lätt tänka sig att det övergår i ett annat stycke eller annan utveckling). Njuter av att lyssna på stycket.
tbruce Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 Katten... jag var på topphumör för nåt ambient såhär på nattakvisten, och klickade mej nyfiket in på den här tråden... jag vad dock mer inriktad på nåt varmt och gosigt, som ett litet rosa moln eller ett stort varmt duntäcke, men det här var för kyligt, farligt och otryggt. Inte på något sätt dåligt, bara inte alls vad jag satt och hoppats på för tillfället. 🙂🙂 Men det låter bra... låter lite väl mycket keyboardpresetpadljuddemonstration mot slutet, småcheesy kanske.
Danabacken Postat 26 september 2006 Trådstartare Postat 26 september 2006 ... jag vad dock mer inriktad på nåt varmt och gosigt, som ett litet rosa moln eller ett stort varmt duntäcke, men det här var för kyligt, farligt och otryggt. Fyfan va härligt! Det är verkligen på pricken den känslan jag ville få fram med låten. Jag ska använda den till ett spelprojekt, och den ska föra fram den känslan, ett kyligt, farligt, och otryggt ställe att befinna sig på. Spännande, olycksbådande, som om nåt ska hända. Självklart sa jag inte det, för jag ville att låten skulle säga det, och det verkar som den gjorde det. \Daniel 😛
Danabacken Postat 26 september 2006 Trådstartare Postat 26 september 2006 Nu var det fixat, pojkar! 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.