Gert-Geigert Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 LÅTNAMN: 16/2 ARTIST/GRUPP:GG GENRE: Rock LÅTLÄNGD: 551 sek KOMPOSITÖR: GG PRODUCENT: GG INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: Mp3 STATUS: All done Hoppas på många kommentarer Mvh Gert 16.mp3
91:an Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 Sången känns obegriplig för texten går inte fram.
Gert-Geigert Postat 25 september 2006 Trådstartare Postat 25 september 2006 Tackar Vet inte varför det blev 2 trådar...... Vet tyvärr inte hur man tar bort dom
auto mode Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 Musiken låter ju cool. Så man undrar ju, varför förstöra med den där sången. Det blir inte eget utan bara pajas.
Jejje Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 hmmm, inte riktigt min grej! Är det experimentellt eller humor? Förstår nog inte riktigt det här!
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 (redigerat) Synd att du inte känner att du kan posta det här under ditt andra alias. Synd att du inte vet att man kan se vilka konton som delar IP-nummer om man vill. Men annars bra. Jag tänker på november när jag hör det. Redigerat 25 september 2006 av maxmaxmax
Gert-Geigert Postat 25 september 2006 Trådstartare Postat 25 september 2006 Jag har inget alias utan jag heter Gert-Geigert. Men det värkar ju jävligt konstigt om du heter MAXMAXMAX...... Tönt!
Jejje Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 Jag har inget alias utan jag heter Gert-Geigert. Men det värkar ju jävligt konstigt om du heter MAXMAXMAX...... Tönt! Sluta bråka nu barn 🥰
DåligtGehör Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 Liksom i förra låten så fångar du mig med en helt underbar strof "longitud latitud...". Andra underbara textelement "krabbegarn" Men precis som i förra låten så hör jag alltför lite av texten. Herrugud jag vill höra allt 🙂 Fast själva soundet på rösten passar - bara gör det tydligare. Jag gillar det och hoppas på mer.
MrDweeb Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 Jag tror jag instämmer med de tidigare kommentarerna - sången förstör det hela. Svårt att koppla om det är ett skämt eller om det är seriöst. Musiken är ok - men som sagt sången.
rainydays Postat 26 september 2006 Postat 26 september 2006 Har mössen i Askungen börjat lira blues? Schysst.
_johnny_ Postat 26 september 2006 Postat 26 september 2006 jävligt cool, skön musik.. Jag gillade soundet på sången, men det hade varit kul om den va liiite tydligare.
Pain, baby Postat 26 september 2006 Postat 26 september 2006 hehe... Hoppas det ligger någon ironi i detta.. 😛
ChromaWoods Postat 26 september 2006 Postat 26 september 2006 (redigerat) Synd att du inte känner att du kan posta det här under ditt andra alias. Synd att du inte vet att man kan se vilka konton som delar IP-nummer om man vill. Men annars bra. Jag tänker på november när jag hör det. Samma IP-nummer är inte garanti för att en person = en annan och/eller att dessa ens sitter vid samma dator. Har du ytterligare belägg för hans eventuella andra alias? (Det är inte jag.... 😛) Redigerat 26 september 2006 av ChromaWoods
Jejje Postat 26 september 2006 Postat 26 september 2006 Har mössen i Askungen börjat lira blues? Schysst. 🙂🙁🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.