herwhisper Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 Vilket är det mest kalorier i, en kebabpizza med sås. Eller två sexpack med 3.5 Norrlands guld?
D Vibe Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 Kebabpizza. Däremot så förbränner kroppen alkoholen före maten, vilket gör att det blir dubbel belastning om du dricker alkohol samtidigt som du äter. /Daniel
Overkill Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 Hur dålig är en kebabrulle jämfört med en pizza?
D Vibe Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 Ölen är "nyttigare" rent kalorimässigt. Om man går enligt Viktväktarnas skala (som baseras på fett- och kalorimängden) så ligger en 3.5% 33cl ölburk runt 1 point.. En kebabpizza ligger på runt 35 points.. /Daniel
Eternal Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 Hur dålig är en kebabrulle jämfört med en pizza? Den är troligtvis bättre än en kebabpizza.
Overkill Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 Hur dålig är en kebabrulle jämfört med en pizza? Den är troligtvis bättre än en kebabpizza. Tänker det med. Men då ändrar vi frågan lite; Hur dålig är en kebabrulle? 😮
Eternal Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 Hur dålig är en kebabrulle jämfört med en pizza? Den är troligtvis bättre än en kebabpizza. Tänker det med. Men då ändrar vi frågan lite; Hur dålig är en kebabrulle? 😮 Beror antagligen på varifrån du köper den. Nu vet jag inte riktigt näringsinnehållet på kebabkött men kör du utan kebabsås kan den vara riktigt sund till och med. Jag menar brödet är fattigt och grönsaker vet ni själva. 🙂
D Vibe Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 Hur dålig är en kebabrulle jämfört med en pizza? Den är troligtvis bättre än en kebabpizza. Tänker det med. Men då ändrar vi frågan lite; Hur dålig är en kebabrulle? 😮 Beror antagligen på varifrån du köper den. Nu vet jag inte riktigt näringsinnehållet på kebabkött men kör du utan kebabsås kan den vara riktigt sund till och med. Jag menar brödet är fattigt och grönsaker vet ni själva. 🙂 Iofs är inte brödet speciellt fattigt på pizzerior. De har rätt mkt oljor och fett i brödet.. 🙂
Eternal Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 Hur dålig är en kebabrulle jämfört med en pizza? Den är troligtvis bättre än en kebabpizza. Tänker det med. Men då ändrar vi frågan lite; Hur dålig är en kebabrulle? 😮 Beror antagligen på varifrån du köper den. Nu vet jag inte riktigt näringsinnehållet på kebabkött men kör du utan kebabsås kan den vara riktigt sund till och med. Jag menar brödet är fattigt och grönsaker vet ni själva. 🙂 Iofs är inte brödet speciellt fattigt på pizzerior. De har rätt mkt oljor och fett i brödet.. 🙂 Jo, men den delen matolja (eller raps) kan vara bra för dig. Dock inte i för stor mängd.
Eternal Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 Det måste vara Lars Ohlys fel detta! Eller hur "Löken "!? 😮
Overkill Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 Det måste vara Lars Ohlys fel detta! Eller hur "Löken "!? 🙂 😮
Dark Of Light Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 Och hur många points får jag om jag nuppar, samtidigt som jag äter en kebabpizza? 🙂😮
Overkill Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 Och hur många points får jag om jag nuppar, samtidigt som jag äter en kebabpizza? 😎😮 Det beror på om såsen är med 🙂 :) 🙂
Dark Of Light Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 Och hur många points får jag om jag nuppar, samtidigt som jag äter en kebabpizza? 😎 😮 Det beror på om såsen är med 🙂 :) 🙂 Korven, påsen och såsen.. 🙂
Overkill Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 Och hur många points får jag om jag nuppar, samtidigt som jag äter en kebabpizza? 😎 😮 Det beror på om såsen är med 🙂 :) 🙂 Korven, påsen och såsen.. 🙂 🙂
Löken (oregistrerad) Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 Det måste vara Lars Ohlys fel detta! Eller hur "Löken "!? 😉 Ät lök så har ni inga problem.
Overkill Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 Det måste vara Lars Ohlys fel detta! Eller hur "Löken "!? 😉 Ät lök så har ni inga problem. Jo, mycket gaser. 😛
Löken (oregistrerad) Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 Jo, mycket gaser. 😉 Det får man stå ut med när man får en härlig andedräkt. 😛
herwhisper Postat 25 september 2006 Trådstartare Postat 25 september 2006 Men om man äter en pizza med en massa öl till, då är det inte bra... Vilket blev fallet för mig idag. 😉 Har slitit i trädgården hela dagen, så jag kände att mina fettreserver behövde fyllas på. Men inte för mycket. Men WTF, brudarna gillar ju feta killar....eller....
Overkill Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 Men om man äter en pizza med en massa öl till, då är det inte bra...Vilket blev fallet för mig idag. 😉 Har slitit i trädgården hela dagen, så jag kände att mina fettreserver behövde fyllas på. Men inte för mycket. Men WTF, brudarna gillar ju feta killar....eller.... Nja, men däremot feta pillar uppskattas 😉😛
herwhisper Postat 25 september 2006 Trådstartare Postat 25 september 2006 Men om man äter en pizza med en massa öl till, då är det inte bra...Vilket blev fallet för mig idag. 🙂 Har slitit i trädgården hela dagen, så jag kände att mina fettreserver behövde fyllas på. Men inte för mycket. Men WTF, brudarna gillar ju feta killar....eller.... Nja, men däremot feta pillar uppskattas 😎😄 Hahaha. Jävlar va trög jag är, fick läsa 3 ggr innan jag fatta... 🙂😄
Danabacken Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 Och hur många points får jag om jag nuppar, samtidigt som jag äter en kebabpizza? 😆 🙂 Det beror på om såsen är med 😆😱😱 Korven, påsen och såsen.. 😆 😆 😆
musik (oregistrerad) Postat 27 september 2006 Postat 27 september 2006 Vad är PILLAR? 😕 p.s. Kebabsallad är nyttigare än kebabpizza och kebabrulle. d.s. Såserna de använder behöver väl nödvändigtvis inte vara feta? Är de det? Vitlökssås t.ex.
herwhisper Postat 27 september 2006 Trådstartare Postat 27 september 2006 Vad är PILLAR? 😏 p.s. Kebabsallad är nyttigare än kebabpizza och kebabrulle. d.s. Såserna de använder behöver väl nödvändigtvis inte vara feta? Är de det? Vitlökssås t.ex. En "pille" är slang på det manliga könsorganet 😄 :D
musik (oregistrerad) Postat 27 september 2006 Postat 27 september 2006 Och "slang" är ju också slang på det manliga könsorganet. 😱
D Vibe Postat 27 september 2006 Postat 27 september 2006 [ ..... ] Pärssons kalkonpålägg är riktigt gott! Och magert! D Vibes hälsotips för idag. 😄 /Daniel
Eternal Postat 27 september 2006 Postat 27 september 2006 Vad är PILLAR? 😄 p.s. Kebabsallad är nyttigare än kebabpizza och kebabrulle. d.s. Såserna de använder behöver väl nödvändigtvis inte vara feta? Är de det? Vitlökssås t.ex. De "behöver" inte vara feta men ändå är de det. Fett är en smakförstärkare. Det vet alla som provat att blanda i lite smör/ grädde i potatismos. Det smakar oftast bättre.
®offe Postat 27 september 2006 Postat 27 september 2006 Hur dålig är en kebabrulle jämfört med en pizza? Den är troligtvis bättre än en kebabpizza. Tänker det med. Men då ändrar vi frågan lite; Hur dålig är en kebabrulle? 🙂 Om du köper kebabrullen på ett sunkhak så har den negativa kalorier. Det beror på att du kräks upp hela rullen PLUS det du tidigare stoppade i dig. Så vill man bli smal är sunk-kebab det bästa. (om ni såg 100 höjdare så tog en av F&F en kebabrulle i typ Örkelljunga som han en stund senare kräktes upp, strax utanför Örkelljunga) R
Danny Cort (oregistrerad) Postat 28 september 2006 Postat 28 september 2006 Fett är en smakförstärkare. Snarare en smakbärare.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.