Hellpig Postat 29 september 2006 Dela Postat 29 september 2006 Vilken bas ? Känsliga personer varnas... http://www.vendolin.se/annonce_detail.asp?annonceid=4619086 En penisbas från 1942 för 499 kr?! Ett måste i samlingen! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 29 september 2006 Dela Postat 29 september 2006 Har bara vart in där en gång, och gubben som äger stället är trevlig, men fullkomligt odräglig.. hänger alltid ett gäng alkisar på hans uteservering (?) och han säljer helskumma gitarrer som man inte vill ha.. "Har du inne någon Goth-Les Paul?".. "Va? ..neeej! ..dom ska du inte ha, här serrö, ta en Cort istället!", trodde han skulle ropa "Skål!" när jag greppade halsen på gitarren han i praktiken slängde på mig.. men Sladden verkar gilla hans stil 😄 Verkligen? Jag som haft seriösa planer på att ta mig dit och kanske t.o.m. köpa ett ex av Gibson nästa år. Får tänka om då kanske, trots att Jam kraftigt rekommenderar butiken!! Det roliga var kanske inte det att hänga ut Sladden och den svarte mannen, men bilden under var ju rätt fantastisk måste jag säga... Jag tänker då på texten på wellpappen. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.