spaceman Postat 25 september 2006 Dela Postat 25 september 2006 http://www.nysse.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 25 september 2006 Dela Postat 25 september 2006 🥰 Hu... Ett ögonblicks klarsynthet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bone Postat 25 september 2006 Dela Postat 25 september 2006 Vad i hela.......? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kartan Postat 25 september 2006 Dela Postat 25 september 2006 Kors i taket.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
herwhisper Postat 25 september 2006 Dela Postat 25 september 2006 Hahaha! Klockren! 😎😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 25 september 2006 Dela Postat 25 september 2006 ...och klickar man på bilden så kommer man till en röd sida som gör reklam ett antal Gibson LP och man meddelar stolt: OBS!!! Inga plastpengar på köp över 10.000:-!!!!! Nähä, men då skall det inte va någon gitarr heller, tack!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 25 september 2006 Dela Postat 25 september 2006 Fan vad rädd jag blev för deras hemsida.. 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 25 september 2006 Dela Postat 25 september 2006 😮🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 25 september 2006 Dela Postat 25 september 2006 Linus skickade länken till mig via msn, och jag satt o glodde på den sajten i typ tio minuter.. efter det var mina ögon helt fuckade.. såg typ inget alls.. var som att stirra på solen!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MrDweeb Postat 25 september 2006 Dela Postat 25 september 2006 Å vem är sladden? Något interskämt som jag inte förstår eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 25 september 2006 Dela Postat 25 september 2006 Å vem är sladden? Något interskämt som jag inte förstår eller? http://www.nysse.com/ kolla länken!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 25 september 2006 Dela Postat 25 september 2006 Å vem är sladden? Något interskämt som jag inte förstår eller? Någon lokal förmåga, antar jag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 25 september 2006 Dela Postat 25 september 2006 Å vem är sladden? Något interskämt som jag inte förstår eller? http://www.nysse.com/ kolla länken!!! Jag har "kollat länken" och jag förstår fortfarande inte ett jota. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonathanhitochdit Postat 25 september 2006 Dela Postat 25 september 2006 haha inte jag heller =/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spaceman Postat 25 september 2006 Trådstartare Dela Postat 25 september 2006 Men herregud, är ni från pluto ? Det är bildtexten under bilden... Undrar vad det är för typ av stärkare som verkar vara kopplad ? Är det nya Marshall med inbyggd 6´tums Celection ? Det behövs ingen master eller overdrive. Den är default med tryck 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 25 september 2006 Dela Postat 25 september 2006 Men herregud, är ni från pluto ? Det är bildtexten under bilden... Undrar vad det är för typ av stärkare som verkar vara kopplad ? Är det nya Marshall med inbyggd 6´tums Celection ? Det behövs ingen master eller overdrive. Den är default med tryck 😉 Det ser snarare ut som en gammal dator, modell "desktop med plats för att ställa skärmen på". 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 25 september 2006 Dela Postat 25 september 2006 Jag antar att det roliga i det hela ska vara den språkliga humorn i att Sladden är ett smeknamn fastän folk tänker på substantivet sladd. Hur ofta ser man en sladd som är onykter? Eller? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 25 september 2006 Dela Postat 25 september 2006 (redigerat) Men herregud, är ni från pluto ? Det är bildtexten under bilden... Eftersom jag inte känner Sladden så kan jag inte rellatera till det här skämtet på något sätt. Men skål temejfan! Redigerat 25 september 2006 av Pluffo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
herwhisper Postat 25 september 2006 Dela Postat 25 september 2006 Men herregud, är ni från pluto ? Det är bildtexten under bilden... Eftersom jag inte känner Sladden så kan jag inte rellatera till det här skämtet på något sätt. Men skål temejfan! SKÅL! (Öppnar en burk med norrlands guld. (Eftersom jag slitit som ett djur i trädgården idag så är jag värd det.)) 😉 Lite OT, men WTF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spaceman Postat 25 september 2006 Trådstartare Dela Postat 25 september 2006 Vem vet. Nästa gång kanske han sitter där med Cubase. Ännu gladare ? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 25 september 2006 Dela Postat 25 september 2006 Det är roliga är väl att ett fyllo har köpt en gitarr - och han var nykter!? 😛😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 28 september 2006 Dela Postat 28 september 2006 inavel! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 28 september 2006 Dela Postat 28 september 2006 Jag fattar ingenting... jag har fått skäll för att jag startat korkade trådar i Musik & sajttip med ingen av dom trådaran var äns inärheten av hur meningslös den här tråden är. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 28 september 2006 Dela Postat 28 september 2006 Jag fattar ingenting... jag har fått skäll för att jag startat korkade trådar i Musik & sajttip med ingen av dom trådaran var äns inärheten av hur meningslös den här tråden är. 🙂 Humor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 28 september 2006 Dela Postat 28 september 2006 Men herregud, är ni från pluto ? Det är bildtexten under bilden... Undrar vad det är för typ av stärkare som verkar vara kopplad ? Är det nya Marshall med inbyggd 6´tums Celection ? Det behövs ingen master eller overdrive. Den är default med tryck 🙂 Det ser snarare ut som en gammal dator, modell "desktop med plats för att ställa skärmen på". 🤪 Jag tycker det ser ut som en gammal bombox. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 28 september 2006 Dela Postat 28 september 2006 Ja det var la skönt 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 28 september 2006 Dela Postat 28 september 2006 Vem vet. Nästa gång kanske han sitter där med Cubase. Ännu gladare ? 😆 Nja, ledsnare är mitt tips... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Makkara Postat 28 september 2006 Dela Postat 28 september 2006 Nysse har en BECK telecaster i lagret. (antar att det inte är många som sett Beck) http://www.nysse.com/lagerbilder/2006_06_28/tele1.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
illvaesen Postat 28 september 2006 Dela Postat 28 september 2006 Har bara vart in där en gång, och gubben som äger stället är trevlig, men fullkomligt odräglig.. hänger alltid ett gäng alkisar på hans uteservering (?) och han säljer helskumma gitarrer som man inte vill ha.. "Har du inne någon Goth-Les Paul?".. "Va? ..neeej! ..dom ska du inte ha, här serrö, ta en Cort istället!", trodde han skulle ropa "Skål!" när jag greppade halsen på gitarren han i praktiken slängde på mig.. men Sladden verkar gilla hans stil 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spaceman Postat 29 september 2006 Trådstartare Dela Postat 29 september 2006 Vilken bas ? Känsliga personer varnas... http://www.vendolin.se/annonce_detail.asp?annonceid=4619086 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.