elinlindkvist (oregistrerad) Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 Jag skulle vilja ha en bra instrumental låt att skriva en text och sjunga till.Helst soul pop influerad musik. Kan vara lite rock inspererat också Vi håller oss till nätet och se vad vi hamnar. Om det är någon som har bra material hör av er. Tack på förhand Mvh Elin
Larsson Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 Jag skulle vilja ha en bra instrumental låt att skriva en text och sjunga till.Helst soul pop influerad musik. Kan vara lite rock inspererat också Vi håller oss till nätet och se vad vi hamnar. Om det är någon som har bra material hör av er. Tack på förhandMvh Elin hej hej.. finns det något sångprov man kan få höra? 🥰
Florian le Sage Postat 26 september 2006 Postat 26 september 2006 jo visst, ännu en nätfiskare...tipset om sångprov är väl rätt hyfsat, annars lär du inte bli seriöst betraktad här...finns massor med sådana här inlägg (och även massvis med mail till mig privat ifrån s.k. artister som påstår att de vill något-sen hör de aldrig av sig, typiskt internet vill jag mena, samma på blocket osv osv, man blir lite trött liksom...) 🙂
djonas Postat 27 september 2006 Postat 27 september 2006 (redigerat) jo visst, ännu en nätfiskare...tipset om sångprov är väl rätt hyfsat, annars lär du inte bli seriöst betraktad här...finns massor med sådana här inlägg (och även massvis med mail till mig privat ifrån s.k. artister som påstår att de vill något-sen hör de aldrig av sig, typiskt internet vill jag mena, samma på blocket osv osv, man blir lite trött liksom...) 😄 Låter ju verkligen jättejobbigt det där. Skicka pm istället till trådskaparen (om du har nåt mtrl dvs)! Vem vet, du kanske förvånas. Redigerat 27 september 2006 av djonas
Larsson Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 jo visst, ännu en nätfiskare...tipset om sångprov är väl rätt hyfsat, annars lär du inte bli seriöst betraktad här...finns massor med sådana här inlägg (och även massvis med mail till mig privat ifrån s.k. artister som påstår att de vill något-sen hör de aldrig av sig, typiskt internet vill jag mena, samma på blocket osv osv, man blir lite trött liksom...) 🙂 Låter ju verkligen jättejobbigt det där. Skicka pm istället till trådskaparen (om du har nåt mtrl dvs)! Vem vet, du kanske förvånas. hmm tyvvär verkar det som att Florian le Sage hade rätt i sin person tolkning.. vart tog elin vägen?? 🙁
Eternal Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 jo visst, ännu en nätfiskare...tipset om sångprov är väl rätt hyfsat, annars lär du inte bli seriöst betraktad här...finns massor med sådana här inlägg (och även massvis med mail till mig privat ifrån s.k. artister som påstår att de vill något-sen hör de aldrig av sig, typiskt internet vill jag mena, samma på blocket osv osv, man blir lite trött liksom...) 😏 Låter ju verkligen jättejobbigt det där. Skicka pm istället till trådskaparen (om du har nåt mtrl dvs)! Vem vet, du kanske förvånas. hmm tyvvär verkar det som att Florian le Sage hade rätt i sin person tolkning.. vart tog elin vägen?? Kanske blev trött på allt misstroende och gjorde en låt själv istället?
Larsson Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Kanske blev trött på allt misstroende och gjorde en låt själv istället? toppen..om så är fallet lägg upp den på demo forumet så man får höra din röst!!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.