Tuben Postat 24 september 2006 Dela Postat 24 september 2006 hej.. vill testa mig på att trigga lite.. men vet inget bra program eller nån aning om vart man kan ladda hem gratis program att testa och så? nån som kan ge en några tips? 😕 tacksam för svar 😕 /Tuben Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
herwhisper Postat 24 september 2006 Dela Postat 24 september 2006 Prova denna. Drumagog är kanoners! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bone Postat 24 september 2006 Dela Postat 24 september 2006 Finns även KTDrumTrigger, gratis på smartelectronix.com. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 24 september 2006 Dela Postat 24 september 2006 annars skaffar du en alesis d5(heter den så?!) eller en drm1, som jag har.. 🙂 naqckdelen är att man måste ha separata instickskort till den!!!! men dom ljud som finns i drm1an är asfeta.. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
classic Postat 24 september 2006 Dela Postat 24 september 2006 annars skaffar du en alesis d5(heter den så?!) eller en drm1, som jag har.. naqckdelen är att man måste ha separata instickskort till den!!!! men dom ljud som finns i drm1an är asfeta.. 😛 DM5 heter den (Alesis) och är hur bra som helst när det gäller triggning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 25 september 2006 Dela Postat 25 september 2006 annars skaffar du en alesis d5(heter den så?!) eller en drm1, som jag har.. 😮naqckdelen är att man måste ha separata instickskort till den!!!! men dom ljud som finns i drm1an är asfeta.. 🙂 DM5 heter den (Alesis) och är hur bra som helst när det gäller triggning. så heter den.. funkar helt ok!! iofs lite lättare o se allting dvs med överskådligt att ha triggprogr. i dator!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.