Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Fair enough, men man får ju balansera informationen lite.

För att ta din jämförelse vidare så existerar det inte ens några fartkameror vad gäller samplingar på internet, än mindre några trafikpoliser. Risken att åka dit är obefintlig.

Hej,

det är troligen så att du har rätt, det är inte så särskilt mycket bevakning av vad som läggs ut.

Och det kostar ju inte dig en krona om det inte skulle stämma. Jag brukar inte tänka så på det här forumet -- om nån frågar nåt vill jag svara som om det vore mina egna pengar. Om jag skall ta en risk vill jag veta både hur stor skadan kan bli och hur stor risken är, sen går det att värdera om den är värd att ta.

Jag kan tänka mig att köra 20 km/h för fort på motorvägen (böter) men inte 50 (körkorter ryker en sådär 4 månader och bötesbeloppet kan bli högt). Oavsett om det råkar finnas fartkameror eller inte. Men vi är väl helt enkelt olika.

Gunnar

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.