Augustus Postat 23 september 2006 Postat 23 september 2006 Tjenis! Detta är en nyinspelad låt där jag gör allt själv, trummor, gitarr, bas och sång. Allt analogt. Säg vad du tycker om låten och mixen och allt möjligt så gör du mig glad 😳 Titta gärna in på min sida på myspace också om du vill, där finns fler låtar!: Jesper Salander 02_Along_the_way.mp3
Augustus Postat 23 september 2006 Trådstartare Postat 23 september 2006 Shit, blev nåt krux här, var inte meningen att posta tråden tre gånger inte:( Nån som vet hur man raderar?? /J
Augustus Postat 23 september 2006 Trådstartare Postat 23 september 2006 Hmm, hade sätt fram emot lite åsikter! Inget som har nåt att säga? Inte ens att jag borde klippa håret, skaffa mig ett jobb och sälja mina instrument på Blocket?? 😳
stajo Postat 23 september 2006 Postat 23 september 2006 😆 vilken tråd vill du att jag svarar i 😳 Behöver vara moderator med rätt befogenheter för att plocka bort... Det är ju lördag kväll, kanske många som är på väg till fester och så. Är du långhårig? Gillade starkt gitarrmelodin. Mixen låter lite suddig, saknar lite skärpa, nu är jag själv ingen hejare på det. I vilket fall så är det en bra låt.
Hellpig Postat 23 september 2006 Postat 23 september 2006 Läs här först så kanske du får fler kommentarer.
Augustus Postat 26 september 2006 Trådstartare Postat 26 september 2006 😛 vilken tråd vill du att jag svarar i 😱 Behöver vara moderator med rätt befogenheter för att plocka bort... Det är ju lördag kväll, kanske många som är på väg till fester och så. Är du långhårig? Gillade starkt gitarrmelodin. Mixen låter lite suddig, saknar lite skärpa, nu är jag själv ingen hejare på det. I vilket fall så är det en bra låt. Den här tråden var helt rätt;) Håller på att bli lite långhårig nu faktiskt, en borde man måste bära som rocker 😄 Tack för kommentarerna och kul att du gillar låten! /J
Augustus Postat 26 september 2006 Trådstartare Postat 26 september 2006 Läs här först så kanske du får fler kommentarer. Ok, tack för tipset!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.