Gardinen Postat 23 september 2006 Dela Postat 23 september 2006 Min första video på Youtube hehe. http://www.youtube.com/watch?v=C3CgPfqwH6E Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lonian Postat 23 september 2006 Dela Postat 23 september 2006 En sådan där onödig talang. Få se dig spela lite piano nästa gång ^-¨ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 23 september 2006 Dela Postat 23 september 2006 tokbra!1 ett nittiotalsreverb på det så smäcker det ordentligt!! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zappi Postat 23 september 2006 Dela Postat 23 september 2006 Min första video på Youtube hehe. http://www.youtube.com/watch?v=C3CgPfqwH6E 😳 Snyggt! 1:a tagningen 😉 Du har startat (?) en ny trend... Få se vem som nu vill utmana dig 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 23 september 2006 Dela Postat 23 september 2006 Grymt lirat 😆 men trumljudet var inge vidare. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 23 september 2006 Dela Postat 23 september 2006 Mja... tycker du kan skruva till kaggen lite mera... och jag vill gärna ha lite mera snärt i virveln... men... det här inte min musikstil så jag ska inte säga så jättemycket om mixen! 😳😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
marko (oregistrerad) Postat 23 september 2006 Dela Postat 23 september 2006 ååå.....coolt 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoBERT Postat 23 september 2006 Dela Postat 23 september 2006 finfint ju!! hållt på med trumprogrammering ett tag eller? 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 23 september 2006 Dela Postat 23 september 2006 Hehehehe.... Nice 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Clayman Postat 23 september 2006 Dela Postat 23 september 2006 Riktigt fetgrymt!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 23 september 2006 Dela Postat 23 september 2006 Roligt, men du är inte lika charmig som den här killen 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gardinen Postat 23 september 2006 Trådstartare Dela Postat 23 september 2006 Onödig talang vet jag väl inte om det är direkt. Det är ganska skönt att slippa klicka trumljuden med musen. Man får snabbt fram ett trumkomp som funkar. Sen kan jag inte påstå att det fanns någon tanke bakom trumspelet heller. Jag tryckte på rec och spelade lite bara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ReVost Postat 24 september 2006 Dela Postat 24 september 2006 det var ganska bra =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rainydays Postat 24 september 2006 Dela Postat 24 september 2006 Roligt, men du är inte lika charmig som den här killen 😕 😕 "This is Rock'n'Roll" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
unbornichen Postat 24 september 2006 Dela Postat 24 september 2006 fillet vid 0:50 va inte helt tight 😕 nämen, coolt, spelar du trums på med trumstockar och trumskinn också? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 24 september 2006 Dela Postat 24 september 2006 Roligt, men du är inte lika charmig som den här killen 😕 😕 "This is Rock'n'Roll" Fan va läcker! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 24 september 2006 Dela Postat 24 september 2006 Roligt, men du är inte lika charmig som den här killen 😕 Den var så kul att jag har en halv låt baserad på den nu.... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 24 september 2006 Dela Postat 24 september 2006 Roligt, men du är inte lika charmig som den här killen 😕 Den var så kul att jag har en halv låt baserad på den nu.... 🥰 Släng upp den här när den är klar 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piffen Postat 24 september 2006 Dela Postat 24 september 2006 😛 Kanske inte helt igenom tätt, men är det bara improviserat och utan mål och mening så må det väl vara hänt. Riktigt bra jobbat, beats me. 🙂 PS: Jag tycker du är bättre än Creatives produktchef.. 🙂 DS //Smulan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 24 september 2006 Dela Postat 24 september 2006 Kan du inte spela in en video med nåt du är bra på? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MrPetter Postat 24 september 2006 Dela Postat 24 september 2006 Oh jolly... Kör det live och kombinera keyboardistens brist på publikfrieri med trummisars ovana att jämt och ständigt låta. Fantastiskt. 😑 Nä, men klart colt! Tänker precis som grabben ett par inlägg upp på Creatives klassiska reklam & demovideo som tog sig in på 100 Höjdare. ;-) //Petter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.