Gert-Geigert Postat 22 september 2006 Postat 22 september 2006 (redigerat) LÅTNAMN: Kallt ARTIST/GRUPP: GG- production GENRE: Svensk dokumentär pop LÅTLÄNGD: 1:55 FORMAT: MP3 (128 kb/s) STORLEK: 1,76 Mb Ok här är det bara att lyssna och njuta. Om ni har någon kritik med substans i så är jag mer än glad att få ta del av den. jag sjunger och spelar gitarr, har även lite dans steg och så till den. men dom kan man ju tyvärr inte visa här. Kallt.mp3 Redigerat 22 september 2006 av Gert-Geigert
Nad Postat 22 september 2006 Postat 22 september 2006 Hm....välkommen tillbaka till livet Philemon Arthur & The Dung! 😉
DåligtGehör Postat 22 september 2006 Postat 22 september 2006 Jag gillar den lite - vad skall man säga - absurda ansatsen. Cool blanding av gitarr, hum, vardagsljud, Morricone-vissel och grodan bolls desperata kusin. Har dock lite svårt att höra vad som sjungs ibland. Bara strofen "å hyran är betald" får 5+ av mig.
Baktakt Postat 22 september 2006 Postat 22 september 2006 Det hade varit kul o se dig i action när du spelade in detta stycke.... Men, men -Mycket jobb -liten potatis. Tjohopp!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.