Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

1. Om du köper programmet så kan du få support. 😛

2. Förmodligen är det nån instabil VST-plugin som du har installerat. Flytta bort en plugg i taget (flytta dll-filen ur vstplugins) tills du hittar rätt. 🙂

Skalmannen (oregistrerad)
Postat

De där är ett typiskt Karma fel som inträffar i Cubase när man gör narr av andras låtar. 😛

Nä men du, det behöver inte vara så allvarligt. Har hänt mig ett par gånger. Försök spara som en ny fil så du kan återgå till den gamla. Sen startar du om och förhoppningsvis ska allt vara ok. Varför det händer får du ta med drakarna Steinberg eller Gates.

Postat

Jag har drabbats av exakt samma sak. Händer för mig när jag spara projektet samtidigt som det snurrar i bakgrunden.

Använder du Battery? Jag misstänker just Battery som en av bugghärdarna. Vet inte om det är så, men det känns så i alla fall.

Postat
De där är ett typiskt Karma fel som inträffar i Cubase när man gör narr av andras låtar. 😆

Nä men du, det behöver inte vara så allvarligt. Har hänt mig ett par gånger. Försök spara som en ny fil så du kan återgå till den gamla. Sen startar du om och förhoppningsvis ska allt vara ok. Varför det händer får du ta med drakarna Steinberg eller Gates.

Den där funkade perfekt.

Tack för hjälpen =)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.