Swedhome Postat 20 september 2006 Postat 20 september 2006 (redigerat) 😛 ARTIST/GRUPP:Arne & Kia Lindroth GENRE:Humor LÅTLÄNGD:03.08 KOMPOSITÖR:Arne Lindroth PRODUCENT:Arne & Kia Lindroth EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR:2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 4.5 megabyte STATUS: Färdig demo OBS! Viktigt att lyssna ända fram till refrängen! Det skulle vara otroligt kul med ett utlåtande på denna lite annorlunda låt. Ärligt talat var jag lite tveksam själv, men eftersom text och musik plötsligt en dag dök upp i mitt huvud kännde jag mig tvungen att göra något av det. Dessutom har feedbacken från vänner och bekanta varit mycket positiv, speciellt från barn! / Arne Lindroth alias Mr Melodymaker www.Swedhome.com N_d_mix_17_09_06_02.mp3 Redigerat 21 september 2006 av Swedhome
Nad Postat 21 september 2006 Postat 21 september 2006 Hm. 😛 Anar jag en ny trend? Det låter som om typ Tore Skogman fick jobbet i Queen eller nåt och boysen fick erövra ny mark! Det är svårt att kritisera detta nobla stycket då jag satt mig i samma båt, förlåt, potta själv. Vad hade Du ätit dagen innan?
Brynolf Postat 21 september 2006 Postat 21 september 2006 Det fina är ju att om du hade döpt låten till "jag måste bajsa", hade du fått tio ggr så många komentarer.
Swedhome Postat 21 september 2006 Trådstartare Postat 21 september 2006 Halloj! Det hette först Bajsa, men vi döpte om den, dumt... du har helt rätt! Hälsar Arne och Kia
Swedhome Postat 21 september 2006 Trådstartare Postat 21 september 2006 Sagt och gjort, vi döpte om låten här och nu! 😛 Arne o Kia
Hellpig Postat 21 september 2006 Postat 21 september 2006 Da(n)ssbandshumor? Lyssnade förresten på några låtar på er webbplats, fint gitarrspel här och där men midigrejorna låter väldigt väldigt mycket midi...
equality Postat 21 september 2006 Postat 21 september 2006 Mycket La Cocaracha vare i refrängen. Värst vad mycket bajs det blev på forumet. 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.