D.i.a Postat 15 november 2006 Postat 15 november 2006 Du måste fnysa med näsan samtidigt som du har öppen mun. PS. Jag lärde min fyraåring detta på 5 minuter, så känn pressen 😕 Antingen har ja ett iq på 8 eller så klarar ja bara inte av detta otroligt designmässigt överlägsna instrument. Ska ja göra nå ljud med munnen åckså? Forma munnen som en aborre och phuuua?
Mats Stålbröst Postat 15 november 2006 Postat 15 november 2006 Jag beställde min näsflöjt för typ en månad sedan och väntar fortfarande. Är det någon som sitter i samma båt? Ironiskt nog kommer jag säkert att bli superförkyld lagom till att den anländer. 😄 /Mats
Wernborg Postat 15 november 2006 Postat 15 november 2006 Du måste fnysa med näsan samtidigt som du har öppen mun. PS. Jag lärde min fyraåring detta på 5 minuter, så känn pressen 🥰 Antingen har ja ett iq på 8 eller så klarar ja bara inte av detta otroligt designmässigt överlägsna instrument. Ska ja göra nå ljud med munnen åckså? Forma munnen som en aborre och phuuua? Inga ljud med munnen, det heter näsflöjt 🥰 Mima ååååååå. Behåll munnen i det läget. Strama till ytterligare lite. Spänn läpparna. Placera näsflöjten. Fnys (tänk snyt näsan fast inte så hårt) Forma toner genom att röra munnen och genom att ändra hårdhet på fnyset... 😏 God tur... 🙂
RoBERT Postat 2 december 2006 Postat 2 december 2006 (redigerat) Tänkte att denna tråden inte får falla helt i dvala, så jag slänger upp grattissången igen här för de som missade den innan! 🙂 Näsflöjt x 3 Ukulele Tamburin FEEEEEST!!!! 😄 Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 2 december 2006 av Slipped_Away
Lilleman Postat 2 december 2006 Postat 2 december 2006 Tänkte att denna tråden inte får falla helt i dvala, så jag slänger upp grattissången igen här för de som missade den innan! 🥰 Näsflöjt x 3 Ukulele Tamburin FEEEEEST!!!! 😄 Your browser does not support the HTML5 audio tag Ha, ha, ha... Den hade jag missat... 🥰
Mats Stålbröst Postat 7 december 2006 Postat 7 december 2006 Nu har även jag fått min näsflöjt, och det var kärlek från första näsfrustningen... en sån ton, en sån klang... eee. Men lite kul var det allt. Ni som har lirat ett tag, vilket tonomfång kan man förvänta sig? /Mats
Vallhagen Postat 7 december 2006 Postat 7 december 2006 vilket tonomfång kan man förvänta sig? Ettstruket kass till tvåstruket fniss.
Umemagnus Postat 29 januari 2007 Trådstartare Postat 29 januari 2007 Höjj! Fock mitt medlemsbrev från S.N.O.R. idag... där finns det länkar till übercool näsflöjtsmusik på youtube 🙂
Nexustwins Postat 30 januari 2007 Postat 30 januari 2007 Tänkte att denna tråden inte får falla helt i dvala, så jag slänger upp grattissången igen här för de som missade den innan! 🥰 Näsflöjt x 3 Ukulele Tamburin FEEEEEST!!!! 🙂 Your browser does not support the HTML5 audio tag Hahaha, bra jobbat! 😲
RoBERT Postat 3 februari 2007 Postat 3 februari 2007 Höjj!Fock mitt medlemsbrev från S.N.O.R. idag... där finns det länkar till übercool näsflöjtsmusik på youtube 😕 Det är JAG!!! Beskåda mig!!! 😎🙁😆
Umemagnus Postat 3 februari 2007 Trådstartare Postat 3 februari 2007 (redigerat) 😆😆😆 EDIT; Jatusan det äre ju ...hahaha Redigerat 3 februari 2007 av Umemagnus
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.